SHIT!!! wéér blaasontsteking!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melissa, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Kwam voor controle bij de vk, zoals altijd controleerde ze mn urine...
    Ja hoor weer blaasontsteking, de 2e keer al.

Had er geen last van maar moest wel extra veel plassen maar ik dacht dat dat kwam door de baby.....

Maar ja, als het maar over gaat, 3 pillen per dag, dagen 7 dagen lang.

Heb al zon hekel aan pillen!!!!!

Groetjes melissa

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    He bah, balen zeg. Inderdaad hopen dat het snel over gaat. Veel blijven drinken he.

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hier ook blaasontsteking, vervelend he :(

Wat je zelf kunt doen om het te voorkomen is cranberrysap drinken (of capsules slikken). Bij mij werkt dat goed. Behalve nu dan :) maar dat komt van een hele dag in de auto zitten met 35 graden.

4. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Hele dag in de auto zitten??? Heeft het ook met veel zitten te maken dan??

Weet je wat alleen het gekke is?? Ik heb dr helemaal geen last van.Moet wel iets vaker plassen maar verder geen branderig gevoel ofzo!!!

cranberry's capsules? OK proberen na de medicijnen dan....

Groetjes melissa

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dat is nou precies het vervelende van een blaasontsteking tijdens je zwangerschap, je hoeft geen branderig gevoel te hebben.

Vervelend voor je meid, hoop dat de kuur snel aanslaat!

Heb tijdens mijn zwangerschap van Lotte 3 keer een blaasontsteking gehad en die pillen zijn idd niet leuk

6. ik heb dus ook nooit last gehad van symptomen zoals branderig gevoel enzo..waardoor ik nu al 2 keer nierontsteking had...

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Niet met veel zitten op zich, wel met de 35 graden in de auto ;) Ik had 't nogal warm en dacht dat ik genoeg gedronken had maar blijkbaar toch niet.

Ik heb ook weinig symptomen terwijl ik normaal best wel last heb. Daarom meteen naar de dokter want voor je het weet heb je idd een fikse ontsteking die lang duurt.

8. Lily

Lily Actief lid

14 mrt 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Ja cranberry capsules of cranberry sap is van nature zuur. Zure urine in de blaas kunnen de bacteriën niet tegen en gaan ze kapot.

Waarom dan cranberry sap en geen andere zure dranken? Tsja ze zeggen dat zelfs cranberry sap na het passeren vn de nieren zijn zuurtegraad blijft houden.

Ik vind het spul zelf alleen niet om te pruimen.

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Het schijnt verder dat in cranberrysap een stofje zit waardoor de bacterien niet aan de blaaswand kunnen hechten en dus weggespoeld worden. Echt lekker is het idd niet ;) Alleen die in die zwarte pakken (weet het merk niet meer), da's gemengd met iets anders en dat is wel lekker.

10. Female

Female Niet meer actief

hai melissa, ik ben nog maar net nieuw op dit forum, maar lees je verhaal over blaasontstekingen... ikzelf ben nog niet zwanger, maar heb regelmatig blaasontsteking. ik slik ook de cranberrie-capsules ( Cranberola). volgens gebruiksaanwijzing slik je van deze capsules de eerste 10 dagen 2 per dag, daarna 1 per dag. let er alleen op dat je deze tabletten niet dagelijks mag slikken als je zwanger bent!! Alleen nadat je seks hebt gehad neem je een tablet (dit vermindert, samen met plassen na de seks, je kans heel erg op blaasontsteking). Verder heb ik een fantastische huisarts, en zij gaf me de tip om cranberrie-sap vd reform winkel te drinken. zij heeft dit zelf ook een zwangerschap lang gedaan (1 groot glas per dag). in Engeland genezen ze op deze manier zelfs de ergste blaasontstekingen.. mss heb je er wat aan! xxx femke

11. Niet meer actief

he balen meid nou sterkte ermee

Deel Deze Pagina