Lieve dames. Helaas ga ik dit forum verlaten. Ik ben vandaag naar de gyn geweest en opnieuw een echo gekregen. Die vertelde ons tot onze grote verbazing dat het vruchtzakje leeg is. Het verdriet is groot maar daarintegen het rationeel denken van het had zo moeten zijn er ook. Wij gaan des te meer onze best doen om een mooi gezond kindje op de wereld te zetten. Ik wens iedereen hier een fijne zwangerschap toe en veel geluk en ik zou zeggen geniet er lekker van!!! Heel veel liefs Jet
Hallo Jet, Vreselijk nieuws zeg, heel veel sterkte ermee ! Ik hoop dat we je hier snel weer zullen treffen met goed nieuws ! Nogmaals sterkte ! xxx Nikki F
Dat is kl*tenieuws... Heel veel sterkte, maar ook heel veel succes bij het opnieuw proberen. Hou de moed erin.
wat vreselijk nieuws, ik wens je heel veel sterkte en hoop je hier gauw weer terug te zien met goed nieuws
Succes meis, dat je snel weer zwanger ben misschien dat we je nog terug zien hier, maar even zonder dit forum kan ik me best voorstellen groetjes Patricia