meubels opknappen? tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Hallo allemaal,

wij gaan verhuizen en wou eerst heel graag nieuwe meubels kopen. Nu ben ik gaan kijken naar de nieuwe meubels die ik heel graag wou maar ga het toch niet doen. Want de kleuren die ik perse op de muren wil past niet bij de meubels.

Nu heb ik zelf creme/witte meubels.(zijn soort van gelakt) Die heb ik nu 4 jaartjes en in de jaren is er dus of een loopauto tegen aan gekomen, of de kids gooide met onderzetters op de tafel en zijn er dus somme stukjes uit. Vooraal aan de onderkant van de randjes.
    De stukjes die eruit zijn is dus hout van kleur.

Nu dacht ik eerst ik ga een potje verf laten mengen, op de kleur die op me meubels lijkt en ga het bij ''tippen''.

Maar ik ben eigenlijk benieuwd naar andere adviezen? Zijn er misschien andere dingen die beter zijn? Of andere oplossingen?

Bedankt alvast!

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    de meubels schuren en ze dan een nieuw kleurtje geven. Dan wordt het echt heel mooi, en met een andere kleur lijkt het net of je je hele inboedel veranderd hebt!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou denk ik ook schuren.. Anders blijf je zien waar je hebt lopen bijstippen denk ik

Deel Deze Pagina