Remeha werd bij mijn moeder weer afgedaan als waardeloos door de monteur. Zal ook wel verschillen per model!
Ik zou eens informeren bij verschillende energieleveranciers wat er mogelijk is voor het aanschaffen van een nieuwe. Weet dat bij de grotere energie leveranciers dat je ook 1 kan leasen!
Vriendlief gaat proberen wat voor je te regelen. Je weet 100% zeker dat het de warmtewisselaar is? En heb je een onderhoudscontract? Want als je onderhoudscontract hebt, dan mag hij er niks aan doen.
Deze ketel die wij nu hebben is als een van de beste getest door de consumentenbond, wij hebben het nieuwst van t nieuwst nu boven hangen.... Iedere monteur praat toch voor zn eigen
ja hebben we zelfs al over de vloer gehad, en die was binnen een half uur weer buiten. Dat kan niet in ons app omdat we geen HR ketel kunnen plaatsen...
geen onderhoudscontract. word hier geroepen van wel... waar in nl woon je? ( midden nederland zag ik?
Ja foto zou fijn zijn, vriendlief roept allerlei termen, maar daar begrijp ik niks van We wonen in Ede, dus reistijd valt wel mee.
Ik zag al dat je in velp woont (locatie, rechts boven in je berichtje ) Als hij wat kan regelen, wilt hij wel bezine kosten hebben (sorry), maar sowiso scheelt dat al zo'n 100 euro aan arbeidskosten, want dan zet hij hem er gratis in. Het kan wel zijn dat je moet betalen voor de wisselaar.
oh dat zou super zijn!!!! wat zou een wisselaar kosten? uiteraard betalen we benzine kosten!!!! oh super zeg! Ik ben benieuwt of het waar is wat mijn buurman riep over de warmte wisselaar... bij de rondjes lekt hij..
Vriendlief zegt: " het onderdeel wat je aanwijst, is de platenwisselaar, en niet de warmtewisselaar". Staat de ketel in storing? Zo ja, welke code?
heb ,manlief even gestuurd. De ketel staat nu uit.... platenwisselaar.. hmm bestaat dat ook al? moment hoor, hij gaat even kijken
Ja ook die bestaat hahaha ik weet wel iets van ketels, maar iedere ketel heeft wel iets wat een ander niet heeft, tenminste, voor mijn gevoel, haha
geen foutmelding is t eoud denk ik? Er was een rood lampje met daarnaast een zwart knopje. Toen we die indrukte en de kraan aan deden werd hij wel weer langzaam warm....