shit, wat nu? (werk)

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama26, 12 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik mail een tijdje met een collega, gewoon voor de lol . Hij deed wel zo of hij me leuk vond maar ik dacht dat het voor de grap was. Nu meent hij het serieus. Ik eigenlijk niet. Ik zie zo'n dingen als een grapje, zo gaat dat hier nl. vaker op kantoor. Ik ben gewoon gelukkig getrouwd (hij is trouwens ook getrouwd).

Wat moet ik er nu meer? Stoppen met mailen, dat snap ik en doe ik dus ook. Maar ik voel me nu heel ongemakkelijk als ik hem zie. Het was niet mijn bedoeling om iets uit te lokken ofzo!

Ik zit er best wel mee eigenlijk. En moet ik dit aan mijn man vertellen?

2. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik denk dat je het beer wel aan je man kan vertelle , hij kan het beter van jou horen dan van iemand anders! Tja en dat ongemakkelijk voelen.. dat zal nog wel even duren... proberen te vergeten denk ik! En als hij jou zo blijft mailen dan leg je het hem goed uit dat dit zo niet kan.

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik zou duidelijk maken aan die man dat dit niet je bedoeling was.
    Aan je man zou ik het ook vertellen, straks hoort hij per ongeluk een keertje iets erover en dan wordt het probleem misschien groter dan het eigenlijk is. Als jij gewoon uitlegt hoe het zit kun je in ieder geval geen ruzie krijgen over dat je het verzwegen hebt. Maar goed jij weet beter hoe de relatie tussen jou en je man is en of je dat soort dingen gewoon kunt zeggen.

Succes ermee!

4. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik kan zo'n dingen wel tegen mijn man zeggen, maar het klinkt zo raar; 'er is iemand verliefd op mij'.

Die collega zegt dat hij het sinds een paar weken heeft en dan zit ik ook nog kei lollig te mailen en bepaalde opmerkingen....maar dat doen die mannen hier vaker en als je daar niet meteen op ingaat dan zetten ze je echt voor schut, dus je moet wel van je af kunnen praten. Nu ben ik meestal wel vrij snel met de opmerkingen terug maar in dit geval was het niet zo goed dus.

Ik ben bang dat hij het helemaal verkeerd heeft opgevat. Ik heb het pas net door dat hij het echt meent! En hij is nu weg, dus hij weet ook niet hoe ik er over denk! Ik mail hem niet meer in elk geval. Alleen moeten wij samen een bijeenkomst organiseren.

Ik vind het echt erg.

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik zou het zoiezo tegen je man vertellen, stel dat ie ooit geruchten hoort dan gaat ie misschien wel verkeerde dingen denken.
    En nou weet ie hoe het zit.

En je collega zou ik gewoon even onder 4 ogen spreken en zeggen dat het je spijt dat je verkeerde ideeën bij hem hebt opgewekt maar dat het echt niet wederzijds is en dat je daarom even geen mailtjes naar hem verstuurd.

Ik zou er in ieder geval wel heel duidelijk in zijn, is wel net zo eerlijk.
    En verder op kantoor niet over praten.

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Waarom zou je het je man niet vertellen, jij hebt er verder toch geen bedoelingen mee met dat mailen. Lastig hoor...

7. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Nou, ik heb nog even besloten om niets te zeggen, misschien valt het wel allemaal mee. Ik kijk het nog even aan als ik weer moet werken volgende week.

Vind het wel jammer dat ik niet meer kan mailen, ik kon goed met hem opschieten.

8. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik zou het er wel over hebben met je man,.. als je er geen bedoelingen bij hebt is er toch niets aan de hand? beetje vreemd dat je het achterhoudt voor je man..

9. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Vinden jullie het echt raar dat ik mijn man nog even niets vertel?

Ik wil niet bewust iets achterhouden nl. Maar voor mijn collega is het natuurlijk ook niet leuk, hij voelt zich schuldig zei hij.

Ik wil de komende week eigenlijk aan hem vragen of hij het echt meent of dat het alleen leuk is dat mailen en spannend. Snappen jullie wat ik bedoel?

10. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Oef, gevaarlijk spel hoor.
    Succes in ieder geval.

11. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Even voor de duidelijkheid: ik voel en wil niets van hem!

Maar ik wil even wachten om het mijn man te vertellen....dadelijk was het toch een geintje van die collega of heeft hij er meer van gemaakt dan het is....ik weet het ook niet.

Vind het ook lullig om te zeggen.....

Of ben ik raar dat ik er zo over denk?

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik zou ook nog niets zeggen , misschien is het inderdaad wel een grapje van je collega en als je er wat van zou zeggen tegen je man maakt hij zich misschien meer zorgen dan nodig is ivm jou gevoelens tegenover je collega .. zou het even afwachten en gewoon niet meer mailen in ieder geval .

succes ermee

13. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Pfff dank je wel voor je reactie, dat wou ik eigenlijk even horen ;)

Ik heb (door bepaalde dingen die ik heb meegemaakt met mannen) niet echt vertrouwen in mannen (en dan bedoel ik niet erge dingen ofzo hoor, maar leugens).

Daarom kan ik me niet voorstellen dat iemand die al zo lang getrouwd is (ik ben nl. 15 jaar jonger dan hij) en kinderen heeft opeens verliefd zou zijn op mij....

14. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Kun jij je dat niet voorstellen? Je bent spannend en verboden. Kan dan redelijk vanzelf gaan soms.
    Ik zou het mijn man zeker vertellen. Als hij er via via achter komt mag jij je eruit gaan praten. Want dan lijkt het alsof je iets wilde verbergen.

Draai het even om. Hij heeft dit voor op zijn werk. Hoe wil jij het dan horen? Van hem of de kans lopen om het via via te horen?

succes

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik zou denken.. dat kan je toch zonder problemen vertellen...
    mijn man zou het niet eens vervelend vinden maar eerder een compliment zegmaar
    maar steeds vaker heb ik het idee dat wij niet helemaal een standaardverhouding hebben :)

als ik zei hoe vaak hier topics voorbij komen in de trant "mijn man msnt met een vrouw" of "mijn vriend heeft zijn ex op hyves!" etc...

maar je weet zelf wel of je man zoiets wel fo niet erg zou vinden.

ik persoonlijk zou het dus gewoon vertellen
    "nou dat ging weer goed o werk... zit ik over en weer te mailen met een collega.. zegt ie ineens dat hij verliefd is"

maar denk dat het probleem niet je man is...
    maar hoe je nu met elkaar om moet gaan op kantoor :)
    dat is volgens mij een stuk lastiger
    willekeurig of je het je man nu vertelt, later fo helemaal niet

toch?

16. 1975

1975 Actief lid

2 jun 2006
    270
    0
    0
    Het kan ook zijn dat je collega zegt verliefd te zijn om je als het ware over de streep te trekken. Dat ie dus iets van je wil puur op seksueel gebied maar het inkleedt omdat vrouwen seks en liefde minder goed kunnen scheiden. Kweet niet waarom maar ik vertrouw die man totaal niet.

17. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja zoiets kwam ook gelijk in mij op. en daarnaast vind ik dat je het je man echt moet vertellen, straks is je collega "beledigd" dat er niks gaat gebeuren en blaast dan alles uit proportie uit boosheid of zo, het KAN gebeuren, en leg het dan nog maar eens aan je man uit :oops: terwijl er niks is gebeurd!

18. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Tja, volgens mij ben je 'gewoon'zelf te ver gegaan..Het spel is op zo n moment leuk, tot er in t echt ook een issue van wordt gemaakt..door in dit geval je collega.

Ik weet niet of ik t zou vertellen als ik jou was...succes iig

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik snap dat je wilt wachten met het vertellen aan je man... Maar waarom eigenlijk? Volgens jou steld het niks voor, wil je niets van die man etc. dus je hoeft toch helemaal nergens angstig voor te zijn?
    Tja, en misschien heeft die man het ook als een lolletje bedoeld, maar juist dán is er toch helemaal niets aan de hand?

Mocht hij wel serieus zijn in zijn gevoelens, en hij krijgt zijn 'zin' niet... Wie weet wat er dan 'rondgebazuind' wordt, en dan ben je er helemaal mooi klaar mee...

20. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Even een update hoor!

Gisteren was ik op hyves en hij sprak me aan, het was al super laat. Maar goed, ik heb hem verteld dat het toch tot niets zal leiden en dat ik me niet voor kan stellen dat hij dus echt een serieus gevoel heeft bij mij. Nou dat had hij dus wel. Hij had nog nooit zo'n leuke collega gehad en was in geen 15 jaar meer verliefd geweest. Maar hij wilde ook zijn gezin niet kwijt en had er zelf een heel rot gevoel over (tegenover zijn vrouw).

Hij heeft gewoon zin om mij te zien en krijgt dan kriebels als hij mij ziet.
    Heb hem duidelijk gemaakt dat het tot niets leidt. Hij wilde het aan zijn vrouw vertellen als dit gevoel bij hem niet zou verdwijnen.

Ik twijfelde eerst ook of hij het wel meende, dacht ook: hij wil kijken hoe ver hij kan gaan bij mij. Maar volgens mij is hij serieus.

Ik heb het aan mijn man verteld, vanmorgen! Hij werd ook helemaal niet kwaad. Hij kon zich niet voorstellen dat die collega dit tegen mij verteld had. Hij vond het erg raar allemaal. Maar hij is blij dat ik het verteld heb.

De vraag is inderdaad nu hoe ik er mee verder moet. Ik moet nl. op het werk iets met hem samen regelen. Hij vroeg ook nog aan mij waarom ik zo stil was vrijdagmiddag. Heb hem gezegd dat ik niet zo goed weet hoe ik nu moet omgaan met de situatie. Volgens hem had ik ook niets uitgelokt ofzo. Hij vind mij gewoon een leuke en spontane, aantrekkelijke meid. Tuurlijk vind ik dat leuk als iemand dit tegen mij zegt, maar zover als het nu is is het niet leuk.

Pfff een heel verhaal. Maar bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina