halloo zijn er jonge mama's of bijna mama's uit utrecht ? ikzelf kom uit nieuwegein, ben 20 jaar en niet gepland zwanger geraakt.. en nou hebben een hoop vrienden me daarom laten vallen, en ik zou het dus leuk vinden een beetje contact in de buurt te hebben.. omdat ik vrijwel elke dag thuis zit liefs sil
Present! Nog niet zwanger, wel bezig, 22 jaar en ik woon in Benschop (naast IJsselstein). Ik zit momenteel ook veel thuis wegens gedoe op mijn werk en omdat ik net een hernia heb gehad en dus nog een beetje rustig aan doe.
@Haushinka en ik had bijna in benschop gewoont haha ! ik weet waar t is.. leuk gezellig dorpje vind ik. had er ook best wel willen wonen hernia is niet zo fijn ! jeetje maar t thuis zitten komt behoorlijk me neus uit.. en ik mis best wat vrienden om me heen, en nou is het ook leuker om vrienden te hebben die ook kinderen hebben/willen of krijgen..
@sillaah Ik heb ook nauwelijks vrienden. Wel wat kennissen enzo hoor, dus opzich wel aanspraak, maar idd, als je thuiszit verveel je je snel. Voeg me anders ff toe aan msn als je dat hebt? Ik mail mn adres wel ff.
Hier nog een a.s. mama uit Utrecht. Of ik tot de categorie jong behoor laat ik aan jullie over..hahah. Groeten Senseemillia
@senseemillia je bent nog jong hoor ! 9 jaar ouder dan mij, maar 29 jaar is zeker niet oud ! jeej nog een uit utrecht.. ik vroeg me al af of er veel uit utrecht zijn op t forum hier ..
@sillaah & senseemillia Toch best wel hoor. Wanneer gingen we nou ook alweer naar de kerstshow in overvecht?
Oh hihi TC overvecht een kerstshow! Dat is hier echt vlakbij! Ik woon bij het Griftpark. Kennen jullie dat? Er zijn er nog meer uit Utrecht hoor. Twee meiden bij de november mama's Salomina uit Nieuwegein en Annemonique uit Houten. Misschien melden zij zich nog wel.
@senseemillia Ik bedoelde de Overvecht in Montfoort. Maar die in Utrecht is idd ook wel leuk. Kerst is sowieso leuk
in woonde 10 jaar terug ook in noord nu woon ik alweer 10 jaar in Galecop. ik woon nog bij me ouders namelijk..
Lekker dichtbij Ben zelf 32 jaar, zwanger van mijn eerste kind. Erg spannend vind ik het nu dat het zo dichtbij komt. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?
*Meld zich ook* Als ik ook nog een btje jong ben tenminste Ben in mei 27 geworden. Ik woon sinds een jaar in Houten, daarvoor in IJsselstein. Ik werk in Ngein in Galecop
@ salomina alles verloopt wel goed, buiten dat ik toch wel wat vrienden mis, en alles behoorlijk spannend vind.. @ annemonique wat leuk, waar in galecop werk je ?
Als ik jullie verhalen lees waar jullie vandaan komen dan krijg ik heimwee Woon nu al 11 jaar in Brabant en mis utrecht nog altijd. Zou best willen ruilen met iemand die in utrecht woond en graag terug wil naar brabant Liefs Lover
Hoi meiden, ik meld me ook aan bij dit groepje! Ik kom uit de Bilt. enne lover.... huizen zat te koop in utreg hoor! Gewoon bord in de tuin en terug komen! Gezellig