Shit zo bang...

Discussion in 'De lounge' started by koetjiekoe, May 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mee eens! Word al kriebelig bij het idee dat ik me over alles zorgen moet gaan maken brr

2. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    1,748
    223
    63
    Lijkte me gewoon een ontsteking, goed ontsmetten, oorbellen uit en wachten tot het genezen is.
    Kan altijd gebeuren, hangt misschien niet eens samen met het hele met vieze handen oorbellen indoen gedoe.

En inderdaad de huisarts bellen voor je hypochondrie

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

Hypochondrie hebben en gaan googlen op kwalen / symptomen.... Niet echt slim hè! ;) Als ik nu mijn symptomen ga opzoeken, sterf ik vast binnenkort aan één of andere enge ziekte, terwijl ik toch écht alleen maar zwanger ben :p

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Och.. sorry hoor maar waarom doen mensen tegenwoordig zoveel moeite om alles op te zoeken als iemand weer eens een topic opent :)

Ik vind dat als ze t echt niet meer weet en zoveel mogelijk reacties wilt dat ze dr van mij part wel 5, 6, 7 topics mag openen zie daar t probleem niet van als je ergens onzeker over ben en graag antwoord wil dan snap ik echt wel dat je t vaker vraagt. .
    Persoonlijk zal ook ik ff naar de huisarts gaan je kan beter voor iets onschuldigs heen gaan maar toch gerustgesteld worden dan een keer niet gaan terwijl het wel goed mis is.

Share This Page