Ik ga donderdag met mijn vader naar de babydump om nog wat spulletjes te halen. Nu heb ik ook zo'n bon voor een babydoos. Weet iemand wat erin zit? gewoon nieuwschierig hoor
verwacht er niet teveel van hor ff denken een knuffeltje en 2 tuitbekers en een bakje om billedoekjes in mee te nemen en een rompertje, dat was t volgens mij.
heb de doos afgelopen weekend opgehaald. er zit in: - knuffel zeehond - wit rompertje - set van 3 lepeltjes - slab - doosje voor luierdoekjes - tegoedbon van 5 euro voor kleertjes - baby aan boord sticker
Heb hem ook opgehaald. Zat het volgende in: - Slabbertje met tekst - Witte sokjes - Rompertje wit - 3 lepeltjes - 1 drinkbekertje met verschillende kleuren deksels - Waardebon van 5 euro - Wit zeehondje - Een rood bakje, voor de billendoekjes
Heb ook de doos van baybump gehad, ws niet groot, maar ik vond hem wel leuk. Leuker dan die van kruidvat, die vond ik niets aan.
wanneer krijg je eigenlijk te horen dat je hem op mag halen? ik heb hem namelijk ook aangevraagd en heb wel hun catalogus gekregen.
Ik heb een bon van hun site geplukt en toen we naar de winkel gingen heb ik een doos meegekregen. Geen idee hoe dat via een internet bestelling bij hun gaat. Saskia
oke wist niet dat je ook via de site dat kon uitprinten. Had toen ik de doos aanvroeg ook directe linken via een andere site dus verder hun site noiet bekeken.
dat rode bakje voor billendoekjes he, ik krijg dat ding niet eens open haha Het is niet spectaculair wat erin zit maar je krijgt het gratis dus altijd mooi meegenomen in deze dure zwangere tijden
even denken hoor, is al weer een tijdje geleden dat ik die heb opgehaald, Zwitsal-billendoekjes-doos + billen doekjes Allerleis monstertjes van creme's ed. info, kortingsbonnen. volgens mij weet niet meer helemaal zeker. M'n geheugen laat me nogal eens in de steek
etos doos heeft op het moment: hoop foldertjes paar mini luiers pakje zwitsaldoekjes met bewaarbox Een speen van difrax Klein potje sudocreme Flesje wasgel Die van het kruidvat heeft: een proefpakje luiers 1 blikje redbul 1 potje natusan billencreme zwitsal doekjes en een friso container met proefverpakking en een aantal bonnen jaja die redbull staat er goed.. best raar voor een babydoos :S de prenatal doos heeft deze keer: pak pampers i love mama speen speen van Nuby voor de fles heel leuke tutdoek van Lodger Klein potje Sudocreme Proefpakjes melk van nutrilon Rompertje 50/56 T shirtje Spuugdoekje Magazine geboorte dat soort dingen Dat zijn alle dozen die ik op het moment heb
ik dacht dat ik de prenatal doos ook had aangevraagd waneer krijgt men dan een kaart?om die doos te halen?
Bij mij is de prenatal doos gewoon met de post bezorgt hoefde hem niet op te halen dus.. maar nou is het feit dat wij in de omgeving geen prenatal hebben dat kan schelen dus.