klachten bij het zitten.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wonder24, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wonder24

Wonder24 Lid

Oct 7, 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Hallo Allemaal,

Heb even een vraagje... heb sinds een paar dagen heb ik ontzettend last bij het zitten. Het lijkt wel op ik beurs ben.. of op een blauwe plek gaat zitten. Erg vervelend.

Wie herkend dit.. en wat is het? toch niet mijn bekken?

Liefs,
    Wonder

2. Olove

Olove Actief lid

Oct 23, 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey hallo..ik heb dit ook..begon eerst bij mn stuitje en nu lijkt het wel alsof ik beurse billen heb.

Het heeft ermee te maken dat alles rondom je bekken weker word en losser gaat zitten..ook je stuitje.
    Mij werd geadviseerd om naar mensedieck te gaan of cesar therapie ( vergelijkbaar )..ben nu vorige week voor het eerst gegaan en zij leert eigenlijk hoe je moet zitten..kont goed naar achteren..benen haaks op de grond etc etc.
    Merk dat het wel iets beter gaat..maar je buik wordt ook zwaarder waardoor je gauw geneigd bent om meer naar voren en dus met een holle rug te gaan zitten.
    Ik hoor sommige ook over een " donut kussen " kan je bij de thuis zorg halen. Dat schijnt de boel ook goed te ontlasten. Verder geven ze aan dat er helaas ( behalve een goede houding ) er weinig aan te doen is..Het heeft ook met je SI gewrichten te maken ( google maar eens )..
    En probeer niet te lang te zitten..maar ook stukje te lopen.

Kortom ;) mensendieck of cesar

Share This Page