Ach zo raken ze hun sexuele frustratie ook kwaad, en zoals gezegd werd, beter op een pop dan verkrachten, wat dat aangaat ben ik vrij ruimdenkend, Maar ik moest wel veel lachen hoor, vooral toen die man met staartje zei dat ie haar 3 weken echt ging missen, haha. Of die vent die de doos van de pop schoonmaakte, omdat ze naar vis rook, Ach ieder zijn eigen...
laten we voorop stellen dat ik de poppen te creepy eng echt vond lijken en dat je er daarom een beetje een naar gevoel bij kreeg.. maar ik lees meerdere keren reacties van meiden waarin word gezegt nou beter op die pop dan verkrachten.. wat is dan nou voor een opmerking? als of deze mannen verkrachters zijn die op deze poppen een sexuele lusten botvieren..of dat deze mannen lijken zouden willen wippen.. verkrachting gaat om macht.. een pop leeft niet dus daar heb je geen macht over.. vind het echt los van elkaar staan.. ranzig ok, moet er zelf niet aan denken. vond die man echt heel zielig die tegen zijn pop zei, i love you.. dat geeft alleen maar aan wat deze man mist in zijn leven.. heel triest
Ja Natasja, ik vind dat je helemaal gelijk hebt... Ik kreeg ook helemaal niet het idee toen ik het keek dat deze mannen anders misschien aan het verkrachten zouden slaan of zo... Ze missen iets, een draadje in hun hoofd hihi... Die man wilde toch ook zijn poppen bij hem laten begraven als hij dood gaat!
maar je moet ook niet op uiterlijk afgaan, wie zegt dat als je maar een beetje anders lijkt dat je dan maar geen verkrachter kan zijn? ik denk dat als je je sexuele frustratie niet kwijt kan, dat je je misschien sneller grijpt aan een ander als die niet wilt. dat ze een draadje missen is duidelijk en ik denk wel meer als een, maar als deze mannen daar blij mee zijn, ach ja het is hun geld denk ik maar, die ene had er wel 8 nu dan ben je voor elke dag een en de ander voor extra
Onzin, iemand die geen sex heeft is geen verkrachter en hoeft dat ook niet te worden.. dat is een hele andere psychologie. Maar goed.. dat is mijn mening Ik zeg niet dat ze geen verkrachters zouden kunnen zijn, dat weet ik niet... maar het is niet zo dat als je met poppen wipt je direct een verkrachter bent.
jemig ik gebruik mijn eigen quote. Ik denk niet dat wij insunueren dat deze mannen die op de tv te zien waren verkrachters zijn althans zo heb ik het in elk geval niet bedoeld. Wat je wel snel ziet is dat deze mannen iets groots missen in hun leven en dat is liefde en zelfs van iets wat niet leeft kunnen zij liefde putten. Echter was er wel eentje bij die letterlijk zei dat hij de poppen heeft voor de sex als hobby. Ik vond deze mannen zielig maar ook niet helemaal 100 % in orde maar dat is mijn mening. Er zijn mannen die werkelijk zo gefrustreerd raken dat ze rare dingen gaan doen . xxx jet
Jij misschien niet, maar een paar berichtjes boven mij staat het er letterlijk in. Jij zegt zelf als, ze misschien liefde. En ja er zijn mannen die rare dingen doen.. maar nogmaals verkrachting is vaak geen sexuele frustratie!
Klopt als een bus, maar daarentegen is het wel zo dat als een man zijn (sexuele) frustraties op een pop kan botvieren hij minder snel geneigd zal zijn het ergens anders te zoeken.
Kijk we hebben het wel over mannen he natuurlijk hebben vrouwen ook fibo's dildo's etc maar toch hebben mannen en vrouwen een andere hormoon huishouding mannen willen nou eenmaal vaker sex dan vrouwen uitzonderingen daar gelaten uiteraard Ik denk daarom ook dat statistisch gezien mannen sneller de fout maken en verkrachtingen plegen dan vrouwen. Ik scheer niet alle mannen over een kam dat is hopenlijk wel duidelijk toch? maar als ik naar die docu terug kijk waren er een paar die duidelijk zon pop voor de lust en sex hadden en anderen die ik zag daar zag je en merkte je ook aan dat die eenzaam waren en in dat opzicht warmte en liefde miste en misschien was en is dat hun motivatie om zon pop in huis te hebben. brrrr ik moet zeggen als ik mijn zou hebben leren kennen en ik had zon pop in huis gezien was ik direct afgeknapt hoor . xxx jet
Achja, het maakt ook niks uit waarom ze dat ding in huis hebben t blijft een beetje vreemd! En inderdaad jet75 die ene vrouw die het tijdens de opname ontdekte zei dat het haar niks deed maar een week later was de relatie wel over.rara hoe kan dat