Onze tv is vanavond kapot gegaan en we zijn nu druk op zoek naar een nieuwe. We willen LCD. Wie heeft er ook 1 en heeft er goede ervaringen mee? Alvast Dank je wel voor het delen van die ervaringen!
Nope, hier staat nog zo'n groot ding Voel me meteen ouderwets als ik LCD en Plasma hoor. Ik hou alles graag bij het oude (zegt Elmo van achter haar laptopje op de bank voor de buis). Sterkte met jullie verlies...hihi... en veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe! Elmo
Gecondoleerd .... Zou even op kieskeurig gaan kijken als ik jou was. @ Elmo en Maisy...Fijn om te horen dat we niet de enige nog zijn met nog zo'n groot ding. Hier worden dingen pas vervangen als ze kapot zijn en deze kan nog wel eventjes mee.
Diddl, sterker nog, mijn tv heeft het een paar weken geleden begeven en ik stel het steeds uit om hem weg te brengen voor reparatie, wij zitten hier dus tijdelijk met een camping tv-tje maaarrr ik zit er wel voor met laptop op schoot dussuh..
Wij hadden hiervoor een hele grote tv ..leek wel een bioscoop...soort van detectiescherm, maar hebben nu (omdat ik die andere veelste groot vond ) een LCD. Wij hebben er eentje van het merk Samsung en het bevalt prima! Hij staat nu nog, maar met de tijd willen we hem op gaan hangen (niet te hoog, want dat doen een hoop mensen en dat is niet prettig voor je nek!) Ik zou als ik jou was eens bijv bij Media Markt gaan kijken daar hebben ze er zooooooooooooooooooooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. Liefs Mirre
Wij hebben een plasma t.v. Bevalt prima! Hij is enorm groot, 106 cm. (42 inch) maar na 1 dagje kijken ben je er aan gewend. Ik wil niet meer zonder, je kunt vanaf alle hoeken kijken zonder dat het beeld vertekend. Het is een L.G. dus wel een merk maar niet de allerduurste... Succes! Groetjes Miep
Ook hier nog een kast van een televisie (25 kilo ) en wij willen ook graag een lcd of plasma... Vindt die krengen alleen zo duur man!
Wij hebben een sony bravia LCD. Echt prachtig. Ik zou niet meer anders willen. Juist niet zo groot, want dat vind ik niet mooi. Die zou ik dus aanraden. ( het is ook de enige die ik ken)
Hahahaha lijkt ons verhaal wel Mirre! Wij hadden dan welniet zo'n bioscoop ding, een gewoon oud bakkie, die het nog wel deed maar als je een video of dvd wilde afpelen dat toch niet meer z o goed ging als dat het zou moeten. Maar voor de rest klopt het hele verhaal hier. Je zou ook eens bij BCC kunnen kijken, daar zijn wij geweest.
Wij hebben ook nog een "ouderwetse" breedbeeld van Sony. Deze doet het prima, is een jaar of 3 oud, dus nog lang niet aan vervanging toe. En zo lang het niet nodig is komt er dus ook geen andere. (Manlief wil dit liefst wel hoor) Maar als je gaat kijken zorg dan dat je tv een HD decoder heeft ingebouwd (anders moet je over een paar jaar weer een nieuwe), HDMI aansluiting roept mijn man. HD Ready dan heb je nog een decoder nodig als dalijk HD echt van start gaat. Ik zou idd ook naar MediaMarkt gaan, alleen al vanwege de keus, en dan lekker op Internet vergelijken (Prijs en ervaringen) Groetjes en veeeeel plezier met shoppen.
Let wel op want een plasma tv vreet stroom ! Erg leuk om te kijken denk ik maar de tranen springen je in de ogen als je je stroom rekening straks krijgt. Groetjes Anita
Wij hebben een LCD-tv van Philips (107 cm), LCD is beter dan Plasma(Plasma gaat op een gegeven moment inbranden als je hem bv op 1 zender heb staan)
Wij hebben pas een JVC gekocht en zijn er heel erg gelukkig mee. Het is een platte tv (LCD) en niet te groot... Ik hou niet zo van die hele lomp grote tv's... maar goed, das mijn mening. Voor ons was de keuze voor een JVC niet zo moeilijk. Het is was het enige merk dat nog tv's in het zwart verkoopt. En ik heb eerlijk gezegd zo'n hekel aan al dat zilverkleurige gedoe van tegenwoordig. Mijn dvd-harddiscrecorder is ook zwart, evenals mijn stereo die er vlakbij staan. Ik vond het een gek gezicht als er dan ineens iets zilverkleurigs bij stond. Hoe dan ook.. wij zijn erg tevreden!
Wij hebben een Samsung LCD, 81 cm. Zijn er echt super blij mee. mooi desing (is toch een heel ding in de kamer) Plasma vonden we teveel stroom verbruiken, heb weleens gezien op tv dat als iedereen een plasma tv heeft we dan zonder stroom zouden komen te zitten!
Niet het enigste merk hoor dat zwart verkoopt, onze philips is een echte zwarte LCD want ook ik wilde geen zilveren