even een vraagje miss herkent iemand dit? ik ben ondertussen al 1,5 maand ongesteld bij de dokter geweest en zei zegt dat dit kan komen door stress.. alleen heb ik helemaal geen stress op het moment dit ook aangegeven maar zei vond het niks raars... nu vind ik het zelf toch een beetje apart heb dit tenminste nog nooit gehad + het is gewoon mega irri en ik merk ook aan mezelf dat ik echt stront chagrijnig ben waar ik normaal echt niet snel last van heb.. iemand die dit ook heeft gehad en ging het vanzelf over? of zal ik toch een door verwijzing naar de gyn vragen?
Hoi, Ik had het wel toen ik aan de pil was en later ook met de implanon. In mn normale cyclus ken ik het niet. Nadat ik was gestopt met de pil en de implanon van ellende na 3 maand heb laten verwijderen hield het weer op en keerde mn cyclus weer terug.
ik slik op dit moment geen pil ben 5 maanden terug bevallen maar gewoon regelmatig ongesteld geweest.. ik wil ook gaan beginnen met de implanon maar dan wil ik eerst dat me cyclus normaal is. ben altijd echt onwijs regelmatig ongesteld daarom vind ik het zo vreemd..
helaas weet ik niet wat het zou kunnen zijn, ik ben zelf bijna 1,5 jaar non stop ongesteld geweest, maar dat kwam bij mij juist door de implanon.
Ik zou een door verwijzing vragen naar de gyn. Zijn er in de familie mensen met poliepen of vleesbomen in de baarmoeder?Zoja dan zou ik helemaal naar de gyn gaan.