ik wil je ook veel sterkte wensen en ik snap dat je onzeker bent! ik zal voor je duimen op een goede uitslag!
Och meid, wat naar! Heel veel sterkte. Laat je ons even weten wat de uitslag was? Ik zal een kaarsje voor je branden...
Oh wat schrikken meid! Heel veel sterkte en ik ga duimen voor goed nieuws! Hopelijk slaap je een beetje! x
Ach jemig zeg, wat een angstige tijd... Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Er zou bij mij ook van alles door mijn hoofd schieten. Wel goed dat ze nu zo snel tijd voor je maken en je snel en goed geholpen wordt. (Al kan ik me voorstellen dat jij daardoor dan juist gaat piekeren.) Ik duim heel hard voor je dat je goed nieuws krijgt vrijdag. Heel veel sterkte tot dan!
oh meid, misschien wel tot maandag wachten.. pff ik hoop en duim voor je dat je in elk geval vrijdag iets te horen krijgt - dit wachten is zó slopend! Sterkte en beterschap met de wond voor nu - !
Jeetje! Houd je het nu nog een beetje vol? Weet niet of het helpt maar wil je toch heel veel sterkte wensen! Duimen dat het niets is! Liefs
Het helpt wel dat jullie met mee leven! Vind dat echt heel erg fijn. Heb prima geslapen mijn man wat minder geloof ik. Beide kindjes hebben ook doorgeslapen dus dat was wel fijn. dochtertje moest gister haar eerste prikjes en we hebben het vermoeden dat ze allergisch is voor koemelkeiwit nu aan de pepti en vanmorgen erg vrolijk meisje dat is wel fijn. En mijn zoontje van houd me ook wel bezig. Heb wel continu zo'n misselijk gevoel en raar gevoel in mijn buik. Van de spanningen en af en toe een huilbui. Meer dan wachten zit er niet in. En ik hoop ook echt vrijdag!!! Morgen komt de huisarts even langs om te praten en of ze nog wat voor me kan doen. Wel erg lief.
Heel veel sterkte met wachten meid. Wat een schrik. Ik hoop voor je dat het ontzettend meevalt, zal duimen. Kan je wel even melden dat de pepti vrolijkheid zal opleveren, heb hier een vrolijk mannetje teruggekregen.Weet niet of ze naar een kdv gaan, maar let op dat hij daar dan ook geen smeerkaas krijgt bijv, was hier namelijk wel het geval..... Mijn duimen draaien.
veel sterkte meid, ik kan me voorstellen dat je je ontzettend naar voelt, maar eerst maar eens wachten voor de uitslag. Ik ga voor je duimen dat die goed is!
oh meis.... veel sterkte! Misschien heb je gewoon ontstoken melkklierweefsel en valt het allemaal mee! Mijn schoonmoeder had dit en ze dachten ook dat het niet ok was, gelukkig dus ontstoken melkklieren... Ze hebben ze wel weggehaald, voor de zekerheid, maar verder niks aan het handje dus... dikke knuf
Jeetje meis!! Dat is schrikken. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat te schrijven, maar wil je heel veel sterkte wensen! En wat er ook gebeurd, probeer positief te blijven!!
Dat hoor ik graag! hoop ook echt dat het meevalt!! Moet haast wel.. wat zijn de kansen. En ik ben natuurlijk ook nog niet zo lang geleden bevallen dus het zal nu zo wie zo wat vaag gebied zijn daar. Mijn sophietje slaapt nog steeds zal wel helemaal tot rust komen zonder die buikkrampjes. Straks weer lekker knuffelen . En mijn zoontje Luc ligt nu lekker op bedje en gaat straks even met oma er op uit. Dus even lekker ontspannen boek lezen ofzo. Oja lijkt misschien stom dat ik hier schrijf maar ik kan hier ook lekker over de kindjes schrijven. Beetje van me af praten enzo. Bedankt!!