Jeetje wat een onzekere dagen zo meid Juist heel goed dat je van je af schrijft! Daar is dit forum toch ook voor Wil je sterkte wensen en een dikke knuffel geven en hopelijk gauw goed nieuws! Ohja het feit dat je net bevallen bent is best positief hoor!
Jeetje meid, niet voor te stellen wat er op dit moment door jou heen zal gaan! Ik wens jou en je man ontzettend veel sterkte toe! Ik duim voor een goede uitslag voor jullie!
Dit zijn de moeilijkste dagen van allemaal. Mijn man en ik vonden deze dagen vreselijk. Je kunt beter horen dat het niet goed is en wat ze gaan doen dan deze onzekerheid. Niets weten van hoe en wat is zoveel moeilijker! Schrijf alvast alle vragen op, neem 2 mensen mee, jezelf je man en nog iemand. Het is namelijk bewezen dat als je zulke gesprekken krijgt en het is slecht nieuws dat de patient zelf niets hoort van het gesprek alleen dat het niet goed was. Dat had mijn man ook en daarom gingen naar alle gesprekken ik en mijn vader mee. Mijn vader bleef alleen maar in en hoekje luisteren en zo konden we het er met z'n 3en over hebben omdat ik ook niet altijd alles hoorde na rot-nieuws. Eventueel kan degene ook dingen opschrijven en de artsen staan echt niet raar te kijken als er nog iemand meegaat, ze zijn het wel gewend. Neem wel iemand mee dan die emotioneel stabiel en sterk is anders heb je er nog niets aan Dit is echt mijn grootste suggestie aan mensen die zulke nieuws zouden kunnen krijgen want ik heb daar zelf heel veel aan gehad. + schrijf alle vragen op die je nu te binnen schieten, bij goed of slecht nieuws want op het moment zelf weet je zelfs bij goed nieuws niet meer de vragen die je eigenlijk wilde stellen en sta je bij de arts alweer buiten. Mocht je nog vragen over het "kankerproces" hebben dan laat je het maar weten. Ik heb 3 jaar lang elke dag zo'n beetje tussen de chemo kuren en bestralingen geleefd dus ben een ervaringsdeskundige geworden helaas. Sterkte met deze moeilijke dagen, probeer afleiding bij je kinderen te zoeken en doe vooral dingen die jullie willen!
Miessee.. dat is niet niks wat je hebt meegemaakt hoe gaat het nu met je? Had je al kindjes of ben je nu met zwanger worden bezig? Ik hoop dat ik niks met je info hoef te doen!! Maar zowel dan hoor je van me. Er staat een vragenlijst op de borskanker site dus die ga ik meenemen. Ik ga alleen met mijn man. Als het wel foute boel is kan ik daarna wel iemand meenemen. Zou alleen niet weten wie. Wil nu ook niet denken dat het mis is. Hoewel ik erg bang ben dat het wel mis is. Vandaag ben ik best goed de dag doorgekomen maar vanavond weer erg misselijk van de spanning. Mijn grootste angst was al om dood te gaan en nu nog meer. Gelukkig komt morgen de huisarts en 's middags komen mijn zusjes beide. Nu zo lekker in bedje tv kijken en dan hopelijk snel in slaap vallen. Nu ik hier schrijf zit mijn man me echt aan te kijken terwijl hij de kleine de fles geeft. Hij ziet natuurlijk wel aan mijn gezicht hoe gespannen ik ben. Hoop echt dat de uitslag er vrijdag is want zou niet weten hoe ik het weekend door moet komen bah bah bah!
Op dit moment gaat het minder goed met mijn maar door verschillende redenen. We hadden zelf een hele grote kinderwens maar door alle chemo's enzo is het er helaas niet van gekomen. Nu ben ik er mee bezig om als nog van hem zwanger te worden met het zaad dat is ingevroren. Ja het is een heftig proces waarin je terecht komt en natuurlijk ga je nu van alles voelen, elk pijntje en bobbeltje en je schiet weer in de stress maar het hoeft nog niets te zijn. Echt de wachtdagen zijn het ergste, je leeft tussen hoop en verdriet. Stel nou dat je slecht nieuws krijgt dan krijg je waarschijnlijk ook gelijk te horen wat ze gaan doen en dat voelt dan al een stuk beter tenminste dat vonden ik en mijn man want dan kon je je daar op richten en niet op deze onzekerheid. Sterkte meis!
Nou de huisarts was hier net en die heeft me even duidelijk uitgelegd wat er aan de hand is. Het gaat idd om twee plekjes in mijn rechterborst. Ze denken dat het kwaadaardig is. Sophietje ligt in de box en Luc gelukkig even in bed. Mijn man komt even naar huis want trek het echt even niet. Ik ben 27 heb twee kleine kindjes dit kan toch niet???? Hoop echt dat ze het mis hebben. Morgen hopelijk de uitslag van de biopsie. De huisarts vertelde al dat ik als ik bestraald moet worden niet voor mijn kindjes kan zorgen. En dat we maar een leuk weekend moest gaan hebben met de kindjes. Hoe kan ik nou positief zijn als zij het niet is. Ben zo bang meiden!!!!!!! Kan alleen maar huilen nu van angst en verdriet!!!
Meid toch, wat een schrik. De huisarts zal dit niet zeggen als ze niet al geinformeerd is door het ziekenhuis lijkt mij. Ik begrijp dat je nu diep in de put zit en hoop dat je man snel bij je is. Wens jullie allemaal veel sterkte. En ook als je de definitieve uitslag krijgt. Denk aan je ...
jeetje meid wat erg voor je... Ik ben net zo oud als jou en heb ook twee jonge kindjes en kan me jouw`n angst heeeel goed voorstellen.... sterkte
Pippa, heel veel sterkte. Ik hoop voor een goede uitslag.. Niet negatief denken en niet stressen, want is ook niet goed voor je.. Daar wordt je maar zieker van.. een dikke knuffel van mij..
@pippa,oh wat vreselijk. Zeker na het gesprek met de ha krijg je gewoon een enorme angst. Zo heftig dit.