Ohhh geweldig Pippa!!!! Wat zul je opgelucht zijn!!! Geniet van je weekend meid! Jullie hebben t verdiend!!!
Ow Pippa, wat fantastisch !!!!! Geniet heerlijk van jullie weekend. (en vergeet de HA niet op zijn/haar neus te tikken )
Gelukkig dat alles goed was behalve dan die ontsteking! liever een ontsteking dan wat ergers!! Geniet van je weekendje weg!!
super super super!!!!!!!!! Geef je kids en man een dikke zoen en ga alsnog lekker een weekendje weg Heb je nu niks aan maar je ha heeft je dus voor niks gekgemaakt!!
O wat geweldig. Ik krijg overal kippevel Ik vond het zo erg te lezen. Nu dit!!! Super. Mijn dag is nu helemaal goed. Kan me voorstellen dat jullie dag helemaal geweldig is,
Wat een supernieuws!!! En als je bijgekomen bent nog even een hartig woordje met je ha wisselen? Die heeft jou flink in de stress laten zitten zeg!!!!
WAUW!!!! Wat een supergoed nieuws! Ik denk dat jij op dit moment even de gelukkigste vrouw op aarde bent! Moest de hele ochtend aan je denken, en nu dit fantastische nieuws! Ben zo blij voor jullie!!!
Oohh wat een opluchting zal dit zijn! Geweldig! Alleen die huisarts moet ff flink op zijn vingers getikt worden, een patient zo bang maken zonder exact iets te weten! Bah..
Hartstikke goed!!! Wat zullen jullie opgelucht zijn zeg!! ben heel blij voor je..en nu lekker gaan vieren!!
Hej zeg dat is SUPER DE PUPER nieuws hahahaha blij voor jou en je gezin! Het hield me echt bezig zeg! Geniet van je gezin