Gek he hoe je zoveel met een 'vreemde' bezig kunt zijn! Heb de hele ochtend aan je gedacht.... Ontzettend fijn te lezen dat het geen borstkanker is!!!! FIJN WEEKEND
Durfde bijna niet te kijken, maar dit is geweldig nieuws!! Heb er tranen van in mijn ogen, geniet ervan! En dit is wel een heel groot glas champange waard!
Gelukkig!! Ben heel blij voor je, en voor je gezin. Geniet ervan! (hm, raar idee om te genieten van een ontsteking.... maar je snapt het wel he. hopelijk ben je d'r gauw van af.)
Yessssssssss! gelukkig is het goed!!!!!!!!! *doet een vreugde dansje* lekker genieten van het goede nieuws meid!!!!!
oh gelukkig gelukkig gelukkig, het kaarsje kan weer uit bij mijn man, nou ja 2e kaarsje dan want die andere brand eigelijk altijd! Geweldig nieuws!!! Zo zie je maar en idd die huisarts moet je flink op zijn donder geven, wat een kloot zeg! Ga vanavond er maar lekker 1 of 2 of 3 op drinken want er zullen nog heel veel leuke weekendjes komen. Gelukkig maar dat het zo met een sisser afloopt en echt die huisarts.... onbegrijpelijk! Meis geniet ervan!
supergoed nieuws!!! heb zo aan je gedacht! Ben zo blij voor jullie!!! En die huisarts even een klap voor zijn kop geven, dat kan natuurlijk niet!
Wat zul jij nu in een jubelstemming zijn!!! Wat ontzettend fijn dat het niks ernstigs is. Ik zou je huisarts er nog wel op aanspreken, vind het niet kunnen wat ze heeft gedaan ook al was de bedoeling goed.
Joehoe, wat fijn! Maar die huisarts van jou...:x Laat de uitslagen en de diagnose stellen over aan iemand die er verstand van heeft, ga niet lopen gissen en iemand onnodig ongerust maken! Onvoorstelbaar!
WAt fijn wat fijn!! en idd die huisarts zal ik eens een goed woordje mee spreken (volgens mij mag een huisarts ook niet een vermoeden bespreken met zijn patient)
Fijn om te horen! En een héél fijn weekend gewenst! Mócht je nu achteraf toch merken dat je sneller in angst zit ofzo - besef dat dit allemaal natuurlijk wel veel impact op je kan hebben. Dat is heel normaal, maar het moet je leven niet gaan beinvloeden (op een negatieve manier in elk geval) - dus schroom niet om aan de bel trekken bij iemand om je verhaal nog eens te doen en/of om alles op een rijtje te zetten! Maar oke, geniet van jullie weekendje weg en rust lekker uit, want stress kost érg veel energie!