Ik zou graag willen weten of meer dames hier ervaring mee hebben; Ik slik al een lange poos clomid en had deze cyclus vanaf dag 12 tot cyclusdag 23 meerdere controles om voor een eisprong te kijken. Er was niks te zien, een typische geval van PCOS, maar dat was allang bekend. Ik heb normaal gesproken een cyclus van rond de 39 dagen, dus vrij lang. Ik had deze ronde al opgegeven en heb clomid 150mg mee gekregen voor de volgende ronde. Maar nou afgelopen zondag (Cyclusdag 32) had ik ineens donkerbruin bloedverlies, echt maar heel even en het was beetje gemixt met afscheiding. Daarna heb ik ook helemaal geen bloed meer gehad! dus het eerste wat is deed was eigenlijk een ovulatie test, (al was dat onwaarschijnlijk omdat ik volgende week al ongesteld moet worden) Maar die was dus positief. Toen heb ik meteen maandag de gyn gebeld en die zei dat ik morgen (vandaag dus) een zwangerschapstest moest doen en dan even terug bellen. Zwangerschapstest negatief.. logische natuurlijk een week voor mijn NOD. Maar nu moet ik dus wachten op mijn menstruatie en als ik op dag 40 nog steeds niet ongesteld ben weer een zwangerschapstest doen. Dus die bloeding kan dus misschien een innesteling zijn want als ik uit ga rekenen: bij mijn laatste controle was er nog niks gegroeid; 10 mm (dag 23) als mijn eitje toch door is gegroeid na die laatste controle (groeit ong. 3 mm per dag) dus dat is dan 3 dagen tot mijn 20mm dat die kan springen. dan kom ik op dag 26 van mijn cyclus. als mijn eitje dan toch bevrucht is duurt het 6 a 8 dagen tot innesteling, en dan kom ik precies op die zondag toen ik die bloeding had... maar waarom was mijn ovulatie test positief na die bloeding? en denken jullie dat ik dan misschien toch zwanger ben..? om dat het toch wel heel toevallig is qua dagen. hoop dat iemand me kan helpen en zelf ook ervaring heeft met dit want soms word je er helemaal gek van!! hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd. groetjes
misschien heeft niemand hier ervaring mee, maar zou het toch fijn vinden als iemand er ideeen bij heeft... wat het zou kunnen zijn bijvoorbeeld.. ik ben zo ongeduldig om nog een hele week te wachten maar heb geen keus..! groetjes..
Hey, Volgens mij heb ik hier op het forum ook wel eens iets voorbij zien komen over positieve ovulatietesten bij zwangerschap... Hopelijk reageren de ervaringsdeskundigen snel . Hopelijk is het een goed teken!
Ja hoop het ook echt! maar dat gevoel van onzekerheid is zo vervelend.. ben al bijna 2 jaar bezig.. en dit is echt een eerste teken dat ik zwanger ZOU kunnen zijn! het is in ieder geval fijn dat je zoiets kan delen want normaal doe ik dit nooit!
Ik weet het natuurlijk ook niet, maar ik testte ook eerst met een ovutest. Die was posi en toen pas durfde ik een zwangerschapstest te doen en bleek ik echt zwanger. Dus het kan! Ik heb echter ook weleens een ovulatiebloeding gehad. Zou het zo kunnen zijn dat je toch nog laat een ei hebt gehad? Ik hoop voor je dat je zwanger bent, succes!!
Hoop voor je dat het een innesteling is en zwanger bent van een plakbeebje maar je kunt ook een bloeding hebben als je een eisprong hebt. Denk ook wel heel logisch als je een positieve ovutest hebt en een nega zw test.
de negatieve zwangerschap test is sowieso denk ik wel, want ik moet pas over een week ongesteld worden, dus vond het ook wel raar dat de gyn zei dat ik moest testen omdat je normaal een vroege test kan doen pas 1 dag voor je menstruatie... en een late eisprong zou eigenlijk ook wel kunnen ja! maar dan duurt het nog wel even voor ik ongesteld ben toch? dankjewel voor je berichtje, geef me goed gevoel als iemand met je meedenkt! groetjes
Klopt. Als je nu pas een eisprong hebt ben je over ongeveer 14 dagen ongi, maar ik zou als ik jou was ff flink klussen! eitje springt meestal tussen 24 en 48 uur als je een poitieve ovulatie test hebt
Nu wel nieuwsgierig wat er uiteindelijk uit komt voor je, ik heb nu ineens ook positieve ovulatietesten een week voor nod... En ik bener bijna zeker van dat ik mijn eisprong al heb gehad. Wachten is stom .
ik denk eigenlijk ook een ovu bloedinkje gezien je positieve ovu test! ik hoop dat je goed heb geklust want wie weet is het dan raak mijn duimen draaien voor je dat je niet lang meer bezig hoeft te zijn meis!! 2 jaar zeg.. hopelijk is het voor jou NU raak dikke knuffel shy
Ik snap dat iedereen denkt dat dat het meest logische is een eisprong bloeding... maar het gekke is: Ik slik clomid en ben vanaf dag 12 tot en met dag 25 in het ziekenhuis geweest voor controles voor een eventuele eisprong! en de gyn zei dus dat het er gewoon uit ziet als PCOS... eisprong komt niet, clomid slaat niet aan.. maar aan andere kant dus ook geen innesteling.. dat kan ook niet dus! zo raar allemaal en dan toch op dag 33e dag een bloeding?? VREEMD! we zijn nu al weer ander halve week verder!! heb na die bloeding de gyn gebeld en moest afwachten en dan dag 40 moest ik zwangerschapstest doen.. die was negatief... had me eigen er ook wel op ingesteld ben ik ondertussen wel goed in geworden!! Als de test negatief bleek moest ik maar gewoon beginnen met me primolut, want me cyclus is zoooo lang!! ben op dag 42 begonnen dat was eergisteren. en zodra ik dus ongesteld ben moet ik weer op de 3e tot 7e dag clomid slikken (150MG) strak 6 pillen per dag!! weer ff doorbijten en hopen dat het na bijna 2 jaar eindelijk aanslaat.. volgende stap is toch maar spuiten! Bedankt voor al jullie berichtjes!!! groetjes!