Wat een gedoe om die puzzel, lijkt me dat ze het niet voor niets in de nieuwsbrief zetten, is het meteen duidelijk hoe de school ermee omgaat (aansporen om er thuis mee aan de gang te gaan). Ook kunnen heel veel ouders de materialen gewoon niet in huis hebben. Ik zeg heel eerlijk: ik heb ook maar een aantal puzzels in huis, die nu allemaal allang te makkelijk zijn voor mijn dochter. Maar ze is gewoon niet gek op puzzels, op school hebben ze zat puzzels dus laat dr lekker daar maar puzzelen.
Ik begrijp dat het niet duidelijk was. Ik vond het - zoals Umm eigenlijk ook zegt - het meest opzienbarend dat de school de moeite neemt om zoiets in de nieuwsbrief te zetten. Schoonzus vindt het niet normaal dat een kind van 4 jaar veel moeite zou hebben met een puzzel van minder dan 25 stukjes. Teruggelezen begrijp ik dat dat onduidelijk overkomt. @Mamavanjuul.. grappig dat je terugkomt op 'in context' en niet op het HB kind met de puzzel van 160 stukjes... Deze mag dicht.. het is nu een 'verklaar je nader' topic geworden en dat is niet mijn bedoeling geweest.