Hallo. Ik had vanmiddag een zwangerschapstest gedaan van de action (dag 13 na ovu) en deze had duidelijk een licht streep. Maar nu ging ik na de wc en zag ik bloed beneden, wss menstruatie. Ben nu helemaal in dr war. Hoe kan dit?
het kan eeen vroege miskraam zijn.. of een kleine ontrekkingsbloed wat weer stopt en kans dat je gewoon nog zwanger bent.. deze termijn is vroeg om echt zekerheid te hebben hoe het gaat aflopen.. zelf vloei ik al vanaf week na ovu.. maar ben inmiddels 17 weken zwangr (en vele controles rijker).. advies: afwachten..
Kan indd twee kanten opgaan.. je kan niks doen behalve afwachten. Kijk of de bloeding heviger wordt. Zoniet, dan kan t innestelingsbloeding zijn. Heb allebei de kanten meegemaakt. Vreselijk die periode
He bah, wat vervelend die onzekerheid zeg! Welke test was het, de normale of de early? Ik hoop voor je dat het niets is die bloeding en je gewoon zwanger blijkt tr zijn!
Ik heb daar zelf niet zulke goede ervaringen mee. Ook vaker streepjes gehad terwijl ik niet zwanger was. Maar dat wist ik alleen maar omdat andere testen allemaal spierwit bleven. Heb je allebei de testen gedaan die in het doosje zitten? Als je op beiden een streepje zag, dan kan het bijna niet vals positief zijn geweest en hoop ik dat je ondanks de bloeding zwanger bent!
Zojuist een tweede test gedaan en deze is een stuk lichter als gister. Je ziet hem bijna niet. Denk zelf toch aan een vroege miskraam dan. Heb iedergeval het ziekenhuis gemaild (zit in de iui) Bedankt dames!
Dan zou ik toch even vanmiddag nog een testje doen! En dan ga ik nog steeds heel hard voor je duimen!
Oh ik zou dan nog even blijven testen om te kijken of je testen toch nog donkerder worden.. En ongesteldheidskrampen heb ik ook als ik zwanger ben, dus dat hoeft niet meteen een negatief teken te zijn
heb je nog getest vanmiddag? Ik hoop van harte voor je dat je een positieve test in handen mag krijgen!
1 op de 4 zwangerschappen gaat helaas al voor de verwachte menstruatie mis. Het kan dus best dat je positief test en toch ongesteld wordt. Ik hoop vokr je dat dat beetje bloed niks te betekenen heeft en je testen gewoon gaan oplopen
Ik heb woensdag ochtend weer licht positief getest. Lichter als die van dinsdag en donderdag is mn menstruatie doorgekomen met hele heftige krampen, en nu weer hele heftige krampen (alsof er iets uit mn baarmoeder geperst moet worden) dus ik ga uit van een miskraam
Wat ontzettend sneu en verdrietig dat je ongesteld bent geworden! Heel veel succes in de volgende ronde!
Balen zeg. Ik heb precies hetzelfde gehad. Positieve test en dezelfde dag ongesteld geworden. Blijft toch gek.