Dankjewel lieve dames voor jullie lieve berichtjes. Zou de test van morgen vroeg plaatsen!! Ben wel echt benieuwd hoe die er uit ziet weer spannend
Ja hoor daar is hij dan. Gelukkig nog steeds positief nu hopen dat manlief ook snel over de shock heen komt zodat we er samen van kunnen genieten. Eind Volgende week maar weer moeders voor moeders bellen hopen dat alles goed blijft gaan. Nogmaals dank voor jullie lieve berichtjes
Wat moooooii!! Gefeliciteerd! Lijkt wel alsof je al verder bent! Of het zijn er twee Kan je man nogmaals landen! Haha.
neehhh hahaahaa ben blij dat hij eindelijk dit een beetje heeft verwerkt. Ik ben ook wel benieuwd hoe ver bij mijn vorige zwangerschap was hij niet zo knal gelijk. Spannend allemaal. Volgende week maar de verloskundige bellen
Lieve mensen. Vandaag onze eerste echo gehad. Gelukkig alles goed. Alleen kregen we er nog een shock bij... het zijn er toch 2 wou jullie dat nog even laten weten. Omdat ik zulke lieve reacties kreeg en omdat iemand ook die opmerking maakte. Geschat op 7 weken en 5 dagen en allebei een mooi kloppend hartje.