O wat gaat het fantastisch zijn om dit aan iedereen te vertellen! Eigenlijk zou je elke reactie even moeten filmen.
Gefeliciteerd! Wat gaaf! En je zit bij een leuke verloskundigenpraktijk, ik heb daar ook gezeten en werk er precies tegenover, dus wie weet heb ik je in de wachtkamer gezien zonder het te weten!
Woooowwwwwwww wat een verhaal zeg!!! Wwwowww super gefeliciteerd !!! Geweldig!! De wonderen zijn echt de wereld gelukkig nog niet uit!
Leuk zal er eens op kijken gezellig. Ja voel me goed wel super moe. Af en toe misselijk. Jij al richting het einde? Vind je het zwaar. Hier moet het allemaal nog landen. Ben benieuwd ze gaan 17 mei echo maken in het ziekenhuis. Spannend.
Ik vond vooral de eerste 12 /15 weken met misselijkheid erg zwaar. Daarna hrlaas paar keer ziek geweest met griep. Nu voel ik me eigenlijk best goed al loop ik wel rond alsof ik bijna 40 weken zwanger ben
Ow echt?? Wat grappig. Ja kreeg vandaag te horen dat ik er alleen bijna niet heen hoef. Mag voor de gezelligheid met 15 weken komen en dan houd het op.... vind dat echt jammer. Ze zijn allemaal zo leuk daar.
Ja was je heel erg misselijk? Hier valt het nog mee wel veel meer als de eerste. Wat hebben jullie dan? 1eiig tweeling of 2?