volgens mij verdient mijn partner 19,50 bruto per uur.. gaat in augustus ongeveer 55 euro per maand netto meer verdienen en zoals het eruit ziet gaan ze in januari weer wat omhoog dacht zoiets van 1,50 netto uit mijn hoofd... die 55 is meer een onderhandeling geweest en de 1,50 netto per uur is nieuwe cao geloof ik zoiets... is wel een hbo+ functie alleen heeft hij geen hbo+ diploma... hij werkt bij de belastingdienst... maar de slarissen daar is ook echt weinig hoor als je dat zo hoort.. hbo functie toeslagen zijn vacatures uit gegaan en dan verdien je gewoon 11,60 per uur zei me vriend... hij komt hierna wel stil te staan met zijn salaris dus wilt hij intern een hbo diploma gaan halen waardoor hij juist weer meer gaat verdienen... ik verdien niks
Ik verdien momenteel ook 9,70 ofzo. Idioot laag, maar ja, wel de baan die ik leuk vind op dit moment. Hiervoor heb ik in een praktijk gewerkt bij een arts en dat verdiende ongeveer het dubbele, maar ja die ging met pensioen M'n man daarentegen zit echt op iets van 30 per uur, terwijl ik bijvoorbeeld lichamelijk veel zwaarder werk doe. Het is maar net in welke tak van het bedrijfsleven je zit :S
Als je zoekt op schoonmaakbedrijf+woonplaats kom je een hoop bedrijven tegen. Je kunt dan vaak alleen via de website een sollicitatie sturen (gegevens+werkervaring, heel simpel lijstje). Je komt deze vacatures meestal niet tegen op de bekende ik-zoek-baan-website's.
Vriendlief verdient ongeveer 17,50 per uur. Hij werkt in de wegenbouw en heeft geen opleiding of diploma's. Ik heb daarentegen jarenlang geleerd en had een prima functie in de ICT waarbij ik een magere 10,50 mee naar huis nam.
Ik snap jou ook hoor. Als ik in de ww iets aangeboden kreeg voor minder dan mijn ww zou ik ook heel erg balen. Hopelijk vind je snel iets wat goed bij je past. Die twintig euro? Nou zou ik toch zowat spijt krijgen van mijn opleiding.
Eens, en ook eens met sydneys, die hetzelfde zegt. Helaas kan het hier in Nederland dus zo zijn dat mensen in de bijstand meer 'verdienen' dan iemand die wel werkt en niet teert op geld van de overheid, dus geld van ons werkende mensen. Dat zou de overheid anders moeten regelen.
TS ik vind het salaris wat je zou ontvangen voor de baan van hulp in de huishouding helemaal niet laag.