afscheidscadeautje voor gastouder

Discussie in 'De lounge' gestart door DLight, 21 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Binnenkort stopt mijn recht op kinderopvangtoeslag en zal mijn zoontje niet meer naar de gastouder gaan. Ik wil voor haar en haar man op de laatste dag dat hij daar is wel iets leuks geven omdat het ontzettend lieve mensen zijn en hij het daar erg naar zijn zin heeft gehad.

Helaas zijn er een aantal dingen die ik niet kan geven. Voor haar wil ik geen chocolade want ze heeft een maagballon. En ze gaan direct na de laatste dag op vakantie dus een bloemetje is ook geen optie. Ze gaan met de caravan. Ik heb wel al twee kopjes die mijn zoontje zelf heeft geschilderd maar ik wil er nog wat kleine nuttige dingetjes bij. Zat nog te denken aan een kaarsje voor op de camping, zoiets. Alle tips zijn welkom!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Een lekkere mand?! Mini verzorgingsproducten, flesje wijn, nootje/chipje. Of iets van een 'overlevingspakket' voor onderweg?! Of bij de kopjes een leuke thermoskan en wat lekkers?

3. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Of mooie windlichtjes leuk verpakken of iets dergelijks.... Iets leuks voor in huis, wat geen bloemen of planten zijn....

4. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Muggenkaarsjes van die gele altijd handig op de camping.
    Inderdaad ook douche mini's, zo een klein opvouwbare boodschappentas, eenmalige poncho's voor evt regen (hoop je natuurlijk niet voor ze) gezonde snack en 2flesjes drinken. En daar dan een leuk pakketje van maken.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Blijft ze gastouder? Dan zou ik een mooi prentenboek of duurzaam stuk speelgoed geven. Want om eerlijk te zijn zit je vaak niet te wachten op dingen in je persoonlijk interieur van klanten.

6. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik heb de gastouder iets gegeven voor de kinderen wat ze opvangt. Een houten kalender. Had al eerder een spel gegeven. Iets persoonlijks kan natuurlijk ook, maar vond dat lastig om wat te kopen.

7. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! Wat een goede tips. Ik kan hier echt wat mee. Ga inderdaad een soort overlevingspakket maken ;) Wil er wel iets persoonlijks in doen van hem dus die beschilderde kopjes en ze kunnen die ook meenemen naar de camping. Als ze het thuis niet kunnen gebruiken dan kunnen ze het altijd in de kast houden :-D

8. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben zelf gastouder , en iets voor de opvang een boek o.i.d is het mooiste kado , met een mooie persoonlijke tekst en foto van het kindje

Deel Deze Pagina