Binnenkort stopt mijn recht op kinderopvangtoeslag en zal mijn zoontje niet meer naar de gastouder gaan. Ik wil voor haar en haar man op de laatste dag dat hij daar is wel iets leuks geven omdat het ontzettend lieve mensen zijn en hij het daar erg naar zijn zin heeft gehad. Helaas zijn er een aantal dingen die ik niet kan geven. Voor haar wil ik geen chocolade want ze heeft een maagballon. En ze gaan direct na de laatste dag op vakantie dus een bloemetje is ook geen optie. Ze gaan met de caravan. Ik heb wel al twee kopjes die mijn zoontje zelf heeft geschilderd maar ik wil er nog wat kleine nuttige dingetjes bij. Zat nog te denken aan een kaarsje voor op de camping, zoiets. Alle tips zijn welkom!
Een lekkere mand?! Mini verzorgingsproducten, flesje wijn, nootje/chipje. Of iets van een 'overlevingspakket' voor onderweg?! Of bij de kopjes een leuke thermoskan en wat lekkers?
Of mooie windlichtjes leuk verpakken of iets dergelijks.... Iets leuks voor in huis, wat geen bloemen of planten zijn....
Muggenkaarsjes van die gele altijd handig op de camping. Inderdaad ook douche mini's, zo een klein opvouwbare boodschappentas, eenmalige poncho's voor evt regen (hoop je natuurlijk niet voor ze) gezonde snack en 2flesjes drinken. En daar dan een leuk pakketje van maken.
Blijft ze gastouder? Dan zou ik een mooi prentenboek of duurzaam stuk speelgoed geven. Want om eerlijk te zijn zit je vaak niet te wachten op dingen in je persoonlijk interieur van klanten.
Ik heb de gastouder iets gegeven voor de kinderen wat ze opvangt. Een houten kalender. Had al eerder een spel gegeven. Iets persoonlijks kan natuurlijk ook, maar vond dat lastig om wat te kopen.
Bedankt allemaal! Wat een goede tips. Ik kan hier echt wat mee. Ga inderdaad een soort overlevingspakket maken Wil er wel iets persoonlijks in doen van hem dus die beschilderde kopjes en ze kunnen die ook meenemen naar de camping. Als ze het thuis niet kunnen gebruiken dan kunnen ze het altijd in de kast houden :-D
ik ben zelf gastouder , en iets voor de opvang een boek o.i.d is het mooiste kado , met een mooie persoonlijke tekst en foto van het kindje