veel menstruatie krampen...

Discussion in 'Zwangerschap' started by duqi, Mar 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. duqi

duqi Bekend lid

Sep 7, 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Hoi, ff een vraagje. Ik heb bijna elke dag menstruatie krampen , soms de hele dag.maar s'avonds kan ik helemaal niet slapen door de pijn :(. Is het normaal met deze termijn? Deze is mijn 3 kind .nooooit gehad met andere zwangeschappen.

2. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

De hoeveelheid lijkt me niet normaal. Zou t zeker aan de vk voorleggen. :)
    Ik heb ook wel eens af en toe krampen (voorweeen) maar niet in die mate

3. duqi

duqi Bekend lid

Sep 7, 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Ik heb het elke dag.doet echt zeer.ik heb het zelf nu ook. Vorige week moest ik komen van de gyn om te kijken .mar die zij mischien is het indalings weeen. Maar kan h et elke dag ?

4. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Van de indaling had ik t ook, met steken erbij heel laag in mn buik. Maar dit was zeker niet de hele dag. Af en toe in vlagen.

Als je niet kan slapen van de pijn gewoon weer bij de gyn zeggen hoor dat je je zorgen maakt. Beter het zekere voor het onzekere nemen. Komen de krampen niet regelmatig?

5. duqi

duqi Bekend lid

Sep 7, 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Het is meer een aanhoudende kramp in mijn rug die niet weg gaat. Soms komt met hardebuiken. Ik ben erg moe van de pijn.soms moet ik de hele dag liggen van de pijn.ik moet nog 5 weken tegaan pfff lijkt wel 5 mnd

6. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Zou het je bekken kunnen zijn? Ik heb ook heel lang buikpijn en soort van kramp gehad. Met goede bekken oefeningen nu een stuk minder en soms zelfs weg. Als ik dan terug meer last van mijn bekken krijg speelt mijn buik ook weer op..
    Zou wel eerst even laten controleren of het echt niks anders is. Zo niet zou je kunnen kijken op Bekkentherapie.nl - Therapie Je kunt daar zoeken op postcode. Succes!

Share This Page