Ik zou zoizo niks in de winkel kopen. Zoals de jongensjas is nu online 12 euro maar in de winkel is deze gewoon weer 40 euro.. Dan kan je wel 2 dingen erbij nemen maar ben je 40 euro kwijt voor 3 dingen...
Had het even op hun fb gevraagd, ze antwoorden dat het door een technische storing niet meer mogelijk is op hun website, dus ik denk dat wij geluk hebben met onze goedkope bestellingen...
Ze kunnen het zoizo niet maken om te zeggen dat we het niet krijgen, aangezien we al betaald hebben en alles. Als ze het wel terug gaan halen, dan krijgen ze een slechte reclame....
Lijkt mij ook niet hoor, maar goed, heb de kleine lettertjes niet gelezen op de site, soms vind je nog ergens iets in de trant van: ovb druk/schrijffouten en dan kunnen ze doen wat ze willen...
Ik heb op de Site gezocht voordat ik wat kocht maar kon niks vinden over de voorwaarden van deze actie. Er stond ook niet in de mail dat het op de originele prijs was, dat zag ik pas in de winkel.
Iemand al iets gehoord of gezien van zijn bestelling? Bij mij staat hij nog op verwerken, maar goed, het kon max 5 werkdagen duren...
ik had 'm gisteren al binnen. Alleen wel via de mail een creditnota omdat twee shirts niet meer voorradig zijn. Het bedrag van de creditnota kon ik niet echt thuisbrengen. Mailtje gestuurd dat ik geen geld terug wil, maar twee andere shirts, maar daarop nog niets gehoord
Ben benieuwd hoe ze daar op reageren... Ik hoop dat alles van mij er gewoon is, dan is J. zn zomercollectie voor volgend jaar in ieder geval compleet
Mijn bestelling is onderweg en kan ik morgenmiddag bij de winkel ophalen. Gewoon de complete bestelling
het volgende antwoord gehad nav m'n creditnota; Wij kunnen helaas geen nieuwe bestellingen aanmaken dit zal je echt zelf moeten doen. Dat ga ik dus niet doen want ik nu niet meer zo voordelig als vorige week Toch 3 shirts en een jas geleverd gekregen voor totaal 15 euro incl verzenden
Naja, als je je geld terugkrijgt is het toch ook netjes geregeld... Hier vanmiddag ook de mail ontvangen dat ik morgen eind van de dag mn bestelling op kan halen!
Ik heb hem! Alleen het koordje van mijn dochter haar jas mist. Hij is er online ook niet meer dus ben bang dat ik hem moet retouren. Mooi balen!
Wat zonde, kan je niet op de markt aan een mooi koord komen voor weinig? Daar hebben ze ook wel stoppers enz.
Het is het koortje wat om de middel zit die je kan vastknopen zodat er wat model in zit. Het is nu een vierkante jas... Ik ga eens bij de shoeby in de stad kijken of ze hem nog hebben, misschien mag ik dan wel ruilen.
Ik hoop het voor je, zonde, want hij was zo goedkoop met de actie... Hier ook net mijn bestelling opgehaald, alles was er, klaar voor volgende zomer qua shirts! Echt een schijntje, 22,50 euro voor 9 shirts, normaal kost 1 shirt al 17,95 euro
Netjes!! Ik ben net bij de winkel geweest en ze gaat morgen voor me bellen. Ze ging ervanuit dat de koord nagestuurd zou worden. Dat zou heel fijn zijn!!
Ik vind de service echt top! Ze belde mij dat ze had gebeld met het kantoor. Als ze nog een koordje hebben dan sturen ze die naar mijn huisadres. Is er niks meer dan krijg ik zoizo een mail en moeten we even verder kijken. Als ik na een week nog geen post heb of mail dan moet ik weer naar de winkel en gaat ze er achteraan voor mij. Ben benieuwd!
Hoe ging dat bij jullie in de webshop ? Wij zijn vandaag voor de sale gaan rijden en hebben leuke dingen kunnen kopen maar bij het drie halen 1 betalen kwam de sale wel te vervallen dus van het duurste artikel de originele prij Wij hebben nu 6 kleding stukken voor 65 euro gekocht scheelt toch weer :d ( lees net al dat het er ook bij staat dat het op de originele prijs is )
Klopt Hippo, maar online was het op de actieprijs. Kwamen ze later achter en vanaf toen kon je niet meer online met die actie bestellen.