Balen zeg, Had leuke schoenen voor mijn zoon gekocht op de groei, doe ik dus niet meer want nu past hij ze mooi niet meer.... En ik vind ze zó leuk! Nieuwprijs is 69,95... Vraagprijs? De een leuk bod Af te halen regio Westland en anders verzendkosten koper. Groetjes brademarie
Mmm... Ik moet ze dan ook nog laten opsturen want westland is een beetje uit de buurt... Heb je misschien een duidelijker foto zodat ik ze goed kan zien?
Ik vind ze heel stoer, maar het is net een paar weekjes te vroeg, heb al 2 paar schoenen gekocht voor mijn oudste zoon en dochter, en 3 paar is me even teveel. Anders had ik ze graag overgenomen
Ik vind ze erg leuk! Zou je de zool voor mij willen opmeten? En hoe is de zool? Stug of wel buigbaar?
De schoenen zijn nu gereserveerd..er was net iemand voor je Ingrid, als het goed is worden ze morgen opgehaald.. (Bn altijd beetje voorzichtig, door gelijk te zetten dat ze al verkocht zijn, maar dat zal iedereen wel hebben die iets te koop aanbied..sorry ben maar een groentje hierin hihi Ik laat nog even horen morgen eind vd middag!!
Ze zijn verkocht en opgehaald, dus er mag een slotje op Bedankt voor de interesse Ingrid, jammer dat je net iets later was...