Hallo, Heeft iemand een zwangerschapsdagbek over van Anne Geddes? Heb al via google gezocht, maar vind ze daar alleen met roze kaft. En ik weet dus niet of we een jongen of meisje krijgen.
heb hem alleen op mp gevonden: http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1 tenminste als je dit boek bedoeld
Die je ziet op mp en nog zo'n soort zijn niet meer leverbaar op internet.. over staat dat ze niet meer leverbaar zijn en je contact kunt op nemen met de vestiging.. ik denk dat ze over zijn gegaan op die roze.. snap ook niet goed waarom ze die niet geel hebben gemaakt ofzo..
@lauraatje, Ik snap ook niet waarom ze geen neutrale kleur gekozen hebben. Ik wil gewoon geen roze zw. dagboek.
hey, ik heb hem bij bruna gekocht en inderdaad hij is roze en ik heb een zoontje en heb hier geen bezwaar tegen. Ik vindt het boek zo gaaf. Hij staat nu ingevuld op zijn kamer.
En zelf een mooi boek maken? Dat heb ik toen met Pippy's* boek gedaan, is erg mooi geworden al zeg ik het zelf! Ben gewoon naar zo'n hobbywinkel gegaan en heb daar een cremewit (bruids)boek gevonden. Helemaal zelluf gescrapt en je kan er ook teksten bij doen.
Ik heb er een met een gele kaft... En hij heet 'mijn eerste vijf jaar' 'een dagboek voor de kindertijd' Bedoel je die? Op de voorkant ee plaatje van een baby op een pompoen.