Hallo, Ik vroeg me af om iemand misschien weet hoe je die groeven van het laminaat het beste kunt schoonmaken. Bij mij krijg ik het met gewoon dweilen echt niet schoon. Ik heb achteraf zo'n spijt dat we dit gekocht hebben, baal van die vieze groeven. Moet er wel bij zeggen dat ik niet elke dag dweil. Groetjes Debby
Stofzuigen doen we wel vaker, om de dag ofzo en anders vegen. We wonen wel in een nieuwbouwwijk, dus komt wel veel zand enzo binnenwaaien.
Wij hebben een houten vloer met groef. Ik mag de vloer beslist niet vaak dweilen, maar stofzuig hem wel elke dag. Als ik hem dweil gebeurt dat met een microvezeldweil die heel goed is uitgeknepen. En tja, dan komt het geduldwerk. Met een stukje dweil tussen de groeven. Een hels karwei, maar daarna is het wel weer echt schoon.... Een betere tip heb ik dus niet....
wij stofzuigen om de dag en hebben ook ene diepe v groef...Wij hebben bij de stofzuiger een speciale parketborstel en dat gaat perfect!
tja stofzuigen kost mij nog geen 5 minuutjes per dag en 3 keer per week met microvezeldweil over je vloer heen. ook is zand niet echt lekker op een laminaatvloer krast namenlijk dusss gewoon ff zin maken en anders met je partner afspreken om de dag ff zuigen en dweilen je staat er dan niet alleen voor.
straks met een kleintje over de vloer red je het niet met 1 keer per week zuigen hoor dan moet je wel 2 keer per dag ben ik bang.
Hier is nog geen kleintje die rond loopt. En stofzuigen doen we inderdaad een keer per week, maar daarnaast ga ik wel bijna dagelijks met een swifferachtig ding door het huis. Dus het is echt niet zo dat we maar een keer in de week het huis schoonmaken. Alleen stofzuigen doen we niet dagelijks. Liefs
ja maar als je dan veel zand in huis krijgt wat ze vertelde lijkt t me toch zo dat je vaker moet zuigen. ik heb van die zachte doekken die alles vangen is ideaal doeiii groetjess
Ik woon ook in een nieuwbouw en heb ook een vloer met v-groef. Wij hebben voor de voor- en achterdeur een stuk vloerbedekking liggen van anderhalve meter, zodat je het zand niet zo mee naar binnen loopt. Verder stofzuig ik bijna elke dag en moet zeggen dat ik er nog geen last van heb, wij wonen hier nu 5 maanden. groetjes conny
ik heb ook laminaat met ee groef erin en er gaat idd vuil tussen zitten. als ik in een erge schoonmaak buit ben dan doe ik met een doekje de groeven van mn vloer, maar dat gebeurt denk ik 1keer in de 2 maanden een keer. verder heb ik een parketborstel op de stofzuiger zodat het wat makkelijker gaat. enne, het wordt weer vroeg donker, dan zie het ook niet zo erg. liefs doris