Wat is een jongensnaam vinden moeilijk!! Wij vinden Liam(op zn engels uitgesproken) heel erg mooi. Nu vind ik zelf Xem ook echt een hele stoere naam, ik kan mijn man iets minder overtuigen nog. Zelf zou ik hier echt voor gaan maar als alleen ik het mooi vind, moeten we toch even verder zoeken. Hebben jullie nog meer ideetjes naast deze 2 namen? We houden niet van oerhollandse namen maar het moet ook weer niet onbekend zijn. Heb al zoveel namen gezien, en bij weinig heb ik de wauw factor. Moeilijkkkk!!
Noah Jack James Jones Parker Aiden Hayden Kay Bryce Chuck Nathan Ted Lev Aaron Charlie Dane Monty Alex Ik roep maar wat
Jax Jace Zayne Chaz Logan Mason Shay Lyle Flynn Ian Iven Evan Ethan Parker Landon Austin Ashton Niven Sixten Best lastig
Adam, Alec, Boyd, Cain, Cliff, Cody, Dane, Dave, Dean, Duke, Floyd, Flynn, Glenn, Jace, Jack, Joël, Joey, Kay, Kyan, Kyo, Lenn, Luke, Matt, Miles, Milo, Nash, Nino, Owen, Quinn, Quint, Senn, Vince, Zain, Zev, Zias
Quin Dani Jason Sam Riley Jesse Mason Dean Morris Evan Jake Logan Luke Lennox Fender Joshua Ethan Lev(i) Kai Caden River Fin Alex Vance Scott Duncan Vin(ce) Brent
Liam natuurlijk maar ik ben bevooroordeeld Lux Mason Owen Jack Mick Tony Joshua / Josh James Midas Ferre Ravi Vigo Raf Daley Sten Vic Dex Hero Wyatt Fender