Ik heb zondag volgens mij bij Puk en Muk besteld, toen ik het hier ook heb doorgegeven, en dat was er dinsdag al! Even een mailtje eraan wagen?
oke debby, dan kijk ik morgen wel even. Ik hoop dat ze uberhaupt al iets van de nieuwe collectie hebben. Van der Ven is altijd later, bij de Jola is het er veel eerder. Maar die zit wat verder.
@mirell: super meid je kunt het! @winterjassen: nou vorig jaar had ik hem ook al in aug gekocht maar dit jaar koop ik hem nog niet nu al. Ik heb 2 benetton jasjes klaar hangen voor de herfst en winterjas koop ik wel op mijn gemakje... @glimlachje: goed zo lekker strepen en niet kopen @bengh gezien: niks wat ik wil hebben @ik verwacht dat ik wel wat an B&L en br@nd wil hebben nieuwe collectie maar verder heb ik echt niks nodig, ik heb genoeg doordraagjurkjes van B&L hangen en er liggen stuk of 8 nieuwe sets van de sale van vorig jaar klaar, dus heb echt genoeg!
Nou ik heb ze maar even gemailt. Ik heb ook zondag besteld ,dan blijft het rokje toch wel erg lang onderweg.... @zo, lekker geshopt dus @tullip, oh ja dat is idd wel heel irritant zeg
Isabella is nog helemaal niet zindelijk Een paar weken geleden zette ik dr ieder uur op het potje, maar dit werkte juist averechts Ze hield gewoon de hele tijd alles op tot ze het niet meer hielt en dan kwam de paniek en huilen Ik heb het maar een tijdje laten rusten en hoop dat het vanzelf goed komt Succes!
Ik heb de 4ff trui terug gestuurd, was toch niet zo leuk als ik gehoopt had Volgende keer laat ik het eerst aan jullie zien
Ja klopt, vd ven is altijd wel wat later. Ik was er vandaag en er hier hingen wel wat nieuwe dingen (leuke sterrenrokjes in zwart en kobaltblauw, leek heel erg op Mim Pi van vorig jaar), maar verder nog niet veel. Geen blazertjes en ook geen winterjassen!
Frendz T-shirt V&D Frendz T-shirt V&D Frendz Rok V&D Dit heb ik gekocht Valt wel klein, ik heb 104 voor isabella
Je kunt ook even van tevoren bellen of ze de wintercollectie al hebben hangen. Dat heb ik van de week ook gedaan, want ik moet er ook een dik half uur voor rijden en toen zeiden ze dat ze van de meisjes al wel alles hadden hangen, maar van de jongens nog niet. Scheelt je misschien weer een ritje
Shirt Grey Polkadot Jurkje Surf Heart Joepie deze twee toch nog kunnen bemachtigen Ze hadden ineens weer de goede maat op voorraad
Leuk Natja! Ik vind het eerste shirtje ook lief. Jammer van de trui! Tulip, vervelend is dat he! Stuur dan even een mailtje met de vraagprijs terug, wel zo netjes. Ik blijf maar met de oranje kniekousjes in mn hoofd zitten... Maar vind ze wel erg duur hoor!
meiden ik kom weer eens binnenstormen. Kan iemand mij vertellen of ik van de bengh kniekousen beter 86/92 of 98/104 kan nemen? Weet niet hoe ze vallen. Mijn meid heeft nu schoenmaat 21 en is 88cm lang. En ligt het aan mij of lijken de multicolor kniekousen een andere kleursamenstelling te hebben dan voorgaande jaren? Vind ze wat fletser ogen!