@glimlachje, GEFELICITEERD met je 30e verjaardag! Pff hier al drie jaar ouder maar ben nog steeds aan het wennen aan de "3" in mijn leeftijd Hoop dat je een leuke dag hebt gehad! @otm , leuke foto van de tweeling! @diadeem, hoop dat je je snel minder beurs voelt! @bengh dames, balen dat jullie bestelling geannuleerd wordt. Helaas staan ze in hun recht. Het was niet een reeƫle prijs, 50% op de net nieuwe collectie @lob, ik vind veel dingen van de Hema ook redelijk klein vallen @sweetlake, leuke Shoeby dingen @babydream, leuk de Tilburgse kermis! Wij gaan aankomende week ook Ga dan natuurlijk ook nog even snel shoppen maar goed aan je shopstop gehouden hoor! @tulip, gefeliciteerd met je man! @jingels, leuk die Petit Louie dingetjes @hier, vandaag lekker dagje buiten gehad. Heerlijk naar een speelpark geweest en daarna lekker aan de BBQ. Heb weer een lekker kleurtje opgebouwd
Ik gavoor t eerst in 16 jaar niet naar roze maandag, sterker nog van mijn friends gaat ook niemand... Laatste wasje zit in de machine, weet nog niet of ik wachten tot 12 uur om bij z8 te kijken..
z8: hier niet mijn merk dus geen geshop. @thanks allen voor de felicitaties, heb het niet gevierd, De ramadan is momenteel aan de gang en vrienden zijn grotendeels op vakantie.
Ja, ik heb al besteld en betaald. Kort daarna vloog de site eruit. Geld is afgeschreven en heb bevestiging binnen.
Ohhh ik al helemaal haasten toen ik zag dat je besteld had OTM, maar ik kom ook niet op de site.. dan nog maar een half uurtje wachten.
Haha, je bent ubersaleshopahollic of niet he haha. Ach, heb ik ook eens geluk . Heb voor c. Blauwe vestje nicloe besteld. Voor j. Blauwe legging, roze met blauwe legging en roze longsleeve met print. Kan ik alle setjes doordragen, en heb wat serve legging achter de hand.
Haha, zie onderin een hele hoop onbekende namen. Trouwens heb van sommigen ook wel het idee dat ze alleen meelezen voor kortingen enzo, en niet de moeite nemen om mee te kletsen, en alleen wat vragen als ze het heeeeuuuuul graag willen weten... Beetje jammer. Ik ga even mij foto's verwijderen, voor alle ongewenste meelezers!
otzm: Super dat je al geshopt heb bij Z8!! Jingels: Erg leuk zeg!! Lob: Leuk geshopt zeg bij de hema vind die hartjes trui ook erg leuk maar wil het jurkje al van h&m en dat is dezelfde kleuren combinatie.
OTM, je hebt gelijk. Ergens logisch dat ze kortingen willen weten, we zijn Nederlanders duhh Maar wel jammer. Wonderteam, misschien dat ik morgen even naar de stad fiets voor de maillot maar het is hier kermis (Tilburg) en dan ook nog eens roze maandag dus weet niet of ik wel zin heb om te gaan. Anders ga ik naar 'ons dorpje', veel rustiger
he bah..ik kom ook niet op de z8 site...dan nog maar even verder Reportage kijken en zo nogmaals proberen
#meelezen heb ik ook een tijd alleen gedaan.jullie kletsen altijd zoveel dat ik het moeilijk vind om mee te komen. Nu vond ik het wel een keer tijd worden om te proberen jullie bij te houden. Moet zeggen dat het nu met de nachtvoedingen wel beter gaat
@liftrasa, snap ik ook wel hoor. Ik klets al ruim 1,5 jaar hier. Ken de meeste meiden ook al heel lang. Voelt toch een beetje als bespieden vind ik. Tenminste zo voelt het voor mij. Nu met ipad kan ik helaas geen foto's meer in album plaatsen... Ga toch eens kijken hoe ik het ands kan doen.
@otm ik snap heel goed oor dat jullie dat zo voelen. Is ook wel een beetje wa je doet met alleen meelezen Over iPad met foto's , vind je een manier dan heb ik ook interesse