ook ik heb een tijdje mee gelezen maar sinds kort probeer ik ook mee te kletsen maar het is veel om bij te houden. Ik probeer gewoon te reageren op wat ik onthouden heb of waar het onderwerp net over gaat
Ik doe het nu via fotpucket, dat werkt fijn. Daarmee kun je een linkje plaatsen. Maarja, dus niet in album. Ga morgen wel even prutsen haha. Als ik het weet meld ik het hier . Wordt hoogtijd voor een zpapp!
@lima, als je regelmatig je snuit laat zien, blijven we je wel herkennen hoor . Ik weet iig dat je medetweelingmama bent hihi. Leuk!
otm....een tweeling vergeet je inderdaad niet zo snel .. je hebt trouwens een prachtige tweeling!!!! En je andere dochters zijn natuurlijk ook prachtig
@ lima, dankje! Heb je ook facebook? We hebben een aparte fb pagina met tweelingmama's. Ook van zp, maar ook een algemene! Weet niet of je al aangemeld bent of interesse hebt, maar je bent welkom hoor!
de site doet het nu helemaal niet meer....dan moet ik morgenochtend maar even kijken ga zo wel naar bed...Moet morgen gewoon weer an die arbeit
Moet je even bij ´over deze site´ ofzoiets kijken. Daar staat de Zwangerschapspagina App, heeft Marnatman gemaakt. Ik heb jurkje Kimberly besteld en vestje Nicole. De site is wel zooooo langzaam!
Nou dan zal ik maar wat van me laten horen, wil niet dat mensen denken dat ik ze bespied! Ik schreef veel mee in het nieuwe topic voorheen maar dat is nu veel minder. Ik lees hier ook vaak mee maar reageer eigenlijk nooit.. Het gaat hier namelijk heel snel en volg lang niet alles omdat ik in dit topic niet elke dag kijk.. Toevallig keek ik nu om te kijken of er veel mensen op de z8 site zitten aangezien hij zo traag gaat.
@minaa, welkom! Leuk dat je je meld! Vind het ook leuk om andersmans annkopen te zien, en weer inspiratie op te doen. Nieuwe meiden zijn altijd welkom hier! Dus, hierbij welkom!
@lob, leuk!!! @tullip, haha dacht al jonge vent!! nog van harte @natja, ja grijs is idd ook ene idee. thnx