2 dingen in mijn mandje voor Nayomi maar wil graag nog een borgvest voor Nigel maar hij loopt op de jongens steeds vast
Oké eindelijk besteld Voor Nayomi : Blazer Ella ,Jas Jolanda (Beide voor volgend jaar) Longsleeve demi ( voor de herfst) Voor Nigel: Sweater marvin ( voor de herfst/ winter) Totaal 61,80 netjes toch
zie dat sommige met moeite toch z8 geshopt hebben. nu doet ie het helemaal niet. ach ik had toch nix leuks meer gezien geloof ik.
yes de bestelling van Fay stond er nog in en zo kon ik zo weer doorklikken na de andere kledingitems Ik heb nu 6 dingen besteld. Ik kon alleen niet meer bij de jongensdingen komen
ik wel, via de directe link naar een jongensitem (stond nog in mijn history) Korte broeken voor jongens ik houd mijn geld lekker in mijn zak, heerlijk! (er is echt niets meer wat ik wil. Ja, mss een trui, maar voor 25 euro vind ik dat te duur voor een mss).
leuk wonderteam! @dj momo thanks voor de tip over rechtstreekse link, ik kom nu weer verder maarjasje staat er al niet meer tussen. Nog even de rest kijken maar site is supertraag!