@jingels dat extra waterijsje heeft hij inderdaad gehad hoor Dat wist ik niet van 4 ffm gaat gauw op zoek naar baby maten
@mariomama, oh wat superlief van broer en zus! Hier gaan ze met de vakantie ook bij elkaar op de kamer slapen ik ben benieuwd haha. @jingels, die jurk is idd erg mooi. @glimlachje, wow vind die idd ook wel erg kort. @liftrasa, die is idd erg mooi.
Glimlach dat vind ik ook te kort hoor! Maar valt de gewassen twiggy dan ook op de heup? Of de knof wordt heuplengte als hij gewassen is? En idd hier bij 98/104 ook de armsgaten al aan de ruime kant!
@bengh jurkje: vind ik ook echt te kort, daar hou ik ook niet van. @hier nog een bikini van koeka voor 50% geshopt want mevrouw was alweer uit haar badpak gegroeid en volgende week op vakantie met maar 1 bikini leek me wat weinig...
@ise: nee de twiggy is hier goed. het is de knofje die gewassen zonkort valt @lynn...helemaal cool de bikini
lifrasa: Ik moet er wel om lachen een trui aan met dit weer!! Jingels; Leuk zeg 4 funkyflavours ik vind het wel gaaf voor mijn oudste maar wel in de uitverkoop dan. glimlachje: ik vind dat jurkje ook echt te kort, zou hier al lang in de zak van te klein zitten!! lynn: Erg mooie kleur die bikini!!
nee joh ik vind zo kort echt geen gezicht vooral niet bij die kleintjes die nog een luier om hebben, die zie je dan gewoon zitten. Dat meisje op de foto kan het op zich dan beter hebben.
huh, en zo vroeg?!? ik verwacht het op zijn vroegst morgen, want ik had pas later betaald, had de ideal spullen niet bij de hand toen ik bestelde.
Zo koffers gepakt, op weg naar schiphol.. Geniet van het lekkere weer iedereen!! En degenen die met vakantie gaan fijne vakantie!! Ik kan nog shoppen op vakantie, we hebben maar 40 kg bagae terwijl we 60 mee mogen nemen haha
Fine vakantie sandraske! Z8, ja echt heel snel! Ik vond het ook wel vroeg, maar ik was al wakker, dus maakt niet uit.
net benetton winter in rl gezien....supergaaf. heb ook geshopt. foto volgt. bij vd groene, mosterdgele en oranje kniekousen