diddle>is het wat jola als merk? Vond die blauwe vesten ook zo mooi namelijk. Gaat hier stabiel met me moeder. Ze hebben vocht weggehaald uit dr buik. Nu is ze iets opgelucht en wat mobieler. Ze komt morgen bbqen? Nu ze wat uit de voeten kan wil ze dingen doen. Straks kan t niet meer....
xmelisx; Dankjewel! Liftrasa; Wou het ook net zeggen.. Net gekeken maar er zit niet veel tussen naar mijn smaak..
Kort berichtje van hier, lekker druk en genieten met de kids! @swl, heel veel sterkte meid! Iid genieten nu het nog kan. Denk aan je! @wonderteam was jarig geloof ik, en nog meer jarigen in aantocht of net geweest, heb het niet allemaal inthouden maar van harte gefeliciteerd! @gister toch nog wat chaos and order geshopt, vast een jurkje en setje met hemndje met rokje voor j. Voor volgend jaar. Die setjes zijn ideaal! En nu echt niet duur. 16 euro hemdje met rokje! En super leuk. Petit louie, ook super leuk! Maar die maten zijn wel raar of niet? 2 tot 4 jaar, is een ruim begrip haha, ik denk er nog even over. Groene vind ik er pg gaaf! Rode ook trouwens... Verder morgen DE bruiloft! Bijpassende knipjes zijn ook allemaal binnen, nu alleen nepog even 2 luierbroekjes voor F en N scoren, hoeven ze geen romper aan. Veul te warm. Ik ben ik momenteel even wat minder. Probeer nu eerst maar even te genieten wat ik allemaal al heb liggen, ga als het weer minder goed weer wordt even alles uit de kasten halen, setjes maken en in mijn app zetten (moet nig even uitvogelen hoe dat werkt, en of ik 4 garderobes kan maken... Iemand al wat ervaring?) Vestje van z8 was te klein, alwe verkocht op marktplaats. Best handeltje trouwens! Mijn man zei al, waarom koop je niet groter in en verkooop je het op marktplaats. Haha. Dus van hem mag ik nog wel even doorshoppen zo te horen. Meneer heeft zelf een racefiets gekocht met alles erop en eraan, en laat mij ook even lekker mijn gang gaan. Heerlijk, maar ik probeer me in te houden haha. Maandag lekker met mijn ouders en de kids naar de kinderboerderij met speeltuin en speelweide geweest. Heerlijk! En gisteren wezen zwemmen, met mijn ouders, mijn broer, schoonzus en mijn neefje. Hele volksverhuizing, maar ik ben blij dat ik gegaan ben! De meiden vonden het prachtig!
King Louie, leuk, voor een ander. Een keer iets besteld, zat voor geen meter. Veel te ruim van boven (en ben toch niet onderbedeeld daaro), en juist rond de heupen zag je elk hobbeltje en bobbeltje. Komt ook door de stof die ze gebruiken. Kortom, not for me!
Mirell: leuk hoor, zo moeder zo dochter! Sweetlake: zoals de andere meiden al zeiden: geniet van het samenzijn!!! OTM: veel plezier alvast voor morgen Hier: zojuist nieuwe sandaaltjes gekocht voor J. Ze groeit uit al haar schoenen
Leuke sandaaltjes! @mirell: King Louie is top! Leuk dat je kan matchen met je dochter! @slc: fijn dat ze het allemaal nog wat draaglijk kunnen maken voor haar. Mexx bestelling is binnen, had een prachtige rode herfstset voor dochter.... maar dan moet ze ´m wel passen. De broek in 104 krijg ik niet dicht, dus dan maar niet. Longsleeve is heel dun, dus die dan ook maar terug. Rest houd ik. Petit Louie is ook binnen, helemaal leuk. IK vind de wintercollectie tot nu toe ook super.
Ook nog een capri van Mexx in zacht limoengroen voor dochter, en een petit Louie vlinder zomershirtje in appelgroen .
Mijn sokshop bestelling is ook binnen. Bestelling was prima, zag alleen dat verzendkosten 2,20 was en je 2,95 moet betalen. Daar een mail over gestuurd, gaat mij niet om die 0,75, maar om het principe. Ben benieuwd of ik reactie krijg.
en beetje matching qua kleur, of vertekent dat op foto. trouwens, soms mail ik wel eens, of de verzendkosten niet lager kunnen. bijv bij maar 1 shirtje, dan ga ik geen pakketkosten betalen. tuurlijk is dan wel het risico voor mij
Hier niet aan de shop, de ramadan is hier in volle gang en het warme weer maakt het best lastig om goed te kunnen blijven functioneren. Wel een tas mogen uitkiezen voor me verjaardag (cadeau van manlief) en die heb ik zojuist besteld..