Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @hier even naar bijenkorf geweest, hing al veel benetton. Jasjes leuk maar ben blij het model van vorig jaar te hebben voor deze winter want die vind ik toch iets mooier. Voor de meiden lijn (v.a. maat 116 ofzo) hebben ze een Jottum look a like jas en jurk. Donkerblauw.
    Verder Bengh gezien, alleen het donkerblauwe rokje vond ik leuk en die koop ik dan wel in de sale want ik ga er geen 90 euro voor betalen. Zag ook een leuk rokje van Muy malo (roze) maar denk niet dat ik iets met die kleur kan) ook een grijze plooirok, heel leuk maar wel heel raar model kort en breed, dat wordt hem dus ook niet, lijkt mij niet mooi zitten. Zag van IKKS een leuk kort broekje van tweed in bruin, maar niet echt wow ofzo. Kortom: nog steeds geen verlanglijstje :D lekker goedkoop zo!

Heb gekocht 1 paar kniekousen (lebig) en een bikini voor 9 euro :D

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Lynn...leuk die bikini en kniekousen ook gaaf.
    bij v&D hebben ze trouwens beige en grijze glitter kniekousen...(zoals het bengh rokje van afgelopen winter)

Bengh rokje is 70, de donkerblauwe , dat heb ik er voor betaald in ieder geval. geen 90.
    Verlanglijstje is hier ook aardig geslonken nadat ik veel dingen in rl gezien heb.
    Behalve bakerbridge en 1 jottum setje staat er niets meer op nl.

benetton rokje dat ik van de week gekocht heb is ook soort van plooi, denk dat jij die wel mooi gaat vinden.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: oh 70 ja dat an ook, vond het wel mooi rokje maar dan voor de sale denk ik!

Ik heb bij hema en v&d gekeken voor kniekousen maar daar hing (hier dan) helemaal niks eigenlijk. De Lebig sokken zullen straks ook perfect bij mijn zilveren lief! laarsjes passen en bij mijn jottum winterdingen, is ook veel grijs en antraciet.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    leuk! en lief van je man!!

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb 2 dagen terug kniekousen bij de sokshop gekocht, rood gestreept, aqua/groen gestreept en wit. Was al veel weg trouwens,maar misschien is er nog wat.
    Grappig dat vele van jullie kniekousen ook steeds leuker vinden, ik had ze vorig jaar al voor dochter, en toen vonden velen het nog niet zo leuk.
    Ik vind kniekousen ook een leuke afmaker van setjes, wat mij betreft vind ik de keuze nog te beperkt. Beetje onderschat mode-item volgens mij.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb nog een heleboel kniekousen van afgelopen winter liggen, toen gebruikte ik ze ook al, maar nu vind ik het wel leuker als er een printje op zit!

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja, Lynn, ik had het niet over jou hoor. Het was meer algemeen bedoeld. Ik zie dat steeds meer de kniekous niet als ouderwets zien,maar als leuke toevoeging aan een outfit.

8. Ik vind kniekousen ook heel leuk, maar vooral voor de wat oudere meisjes, vanaf 3 ofzo.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Jingels: ik vind het zeker als toevoeging en je ziet nu ook heel veel die kortere laarsjes en daar zijn ze dus echt perfect voor!! Ben met @bloempje eens is pas leuk als je kindje loopt! En beetje langere beentjes heeft, anders wordt het zo'n propperig gebeuren...

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Van die kousen hebben ze ook super mooie vestjes! Misschien dadelijk wat voor bij br@nd..

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik deed het bij een baby al! Over de malliot.. Maakte het ookvwat af! Ik droeg het vorig jaar ook! Beenwarmers minder praktisch. Maar die opmerkingen van de kniekousen kan ik me nog herinneren. Ik kreeg er ook van sommige commentaar op!

12. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Joehoe kan weer shoppen :D Heerlijk 2 weken in Spanje geweest maar bewust niks gekocht daar.

Ik kom thuis en heb gelijk mijn Muck bestelling geopend en was super blij. Kijk ik goed zit er nog een bestelling in die niet voor mij bedoeld is :) Een shirt en een grijze legging. Iemand die wat mist hier?

Nou heb gelijk een e-mail gestuurd naar Muck want vind het wel lullig voor Kim als ze die nooit ontvangt :)

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik ben nog steeds in de ontkenningsfase:) vind ze nog steeds niet leuk.

14. Sweetlakecity

jij bent te goed....

15. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    nou ja zag die voornaam en achternaam en dacht deze dame is haar geld kwijt. En vond het zo sneu wetend hoe blij ik ben als ik een pakketje verwacht.

16. Sweetlakecity

petit louie is zeker leuk jingels.

17. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ben dol op kniekousen!!!!!

18. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Is er nog een code voor Hummbee?

19. Sweetlakecity

iemand die graag nog meer sale wil. Hihi kreeg net de aanbieding binnen. Nope hier niet.

Lynn die LIEF laarsjes zijn TEGEK!!! Ik kreeg er een mooie vilten omoda tas bij. Gave shopper. Vond de schoenendoos niet bijster bijzonder hoor. Ze konden naar buiten kijken door t raampje. Leuke doos om als kijkdoos te maken dacht ik zo.

Deel Deze Pagina