Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha nee kan niet hoor... man heeft een knoopje. Maar bij mij is het vaak andersom dan bij anderen. Als ik niet lekker in mijn vel zit ga ik niet meer shoppen...
    Ik zit een beetje met mezelf overhoop de laatste tijd...

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diddl heel veel sterkte!

wonderteam leuke bikini!
    Ik wil ook een bikini voor mezelf shoppen maar vind het wel eng... maar kom nu rond het gewicht waarvan ik denk dat het wel weer kan.

3. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Kniekousen: niet zo mijn ding... Mama jurkjes van c&o vind ik juist wel cool!

Diddl: jeetje meid. Dat was een tegenvaller denk ik of niet? Iemand vroeg het al; hoe kijk je zelf naar haar? Zie jij ook weinig vooruitgang?? Wat is je moedergevoel? Is er echt 'iets'?

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @diddl, tjee wat een vreselijk nieuws, maar misschien niks aan de hand. Misschien toch een hypermobiliteitssyndroom of Eds ( ook hypermobiliteitssyndroom). Succes.zijn jullie klinisch geneticus geweest?

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Diddl, wat naar allemaal! Heel veel sterkte!

6. tulip

tulip Niet meer actief

Diddle, veel sterkte!

Wonderteam, leuke bikini!

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

diddle> damn dat rot nieuws. Kunnen ze ook zo lekker brengen he maar niet heus. Ik weet nu hoe het is om een mri te hebben en snap dat ze haar in narcose moeten brengen. Het is smal en je moet stil liggen bijna 20 min :-s

debby> o meis...slechte dingen gebeurd? Of gewoon nu even niet laat me even alleen??

Ik bof...heb al 3 weken een dikke bult ontsteking..zo groot als een 2 euro munt onder me oksel. Ik zeg plet aub geen bultjes! Dit is me straf!!! Ga zo naar de huisarts. Ff checken..hij begint me toch wat te irriteren.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc gewoon even alles jag ofzo... en relatie die totaal niet lekker loopt. Gewoon algeheel bleh gevoel.

9. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Debby... gatver, nooit leuk zulke periodes. Hopelijk gaat het gauw beter. Hier hetzelfde gehad de afgelopen 3 maanden, moet zeggen dat het nu stukken beter gaat.

10. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

voor de SD le chic liefhebbers, op kktk staat een deel vd collectie online.
    Ook dit merk valt af deze winter als wat nu bij kktk online staat een voorbode is .is het voor hier weer net niet.De zomer had ik ook niets van SD.. Behalve mijn big spending bij Bengh gaat hier niet veel geld uitgegeven worden als ik het zo bekijk.

11. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke bikini, waar is hij van?

De legging is een lang model, ik had hem besteld ivm doordragen vandaar. Leek mij juist erg leuk als set. Maar alleen de bolero kan ook hoor!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    fijn glimlachje...

emma moet misschien een bril :( vind ik ook heel erg k u t...
    nu afspraak maken bij de oogarts... zucht...

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

debby>geen zorgen maken. Als ze zo jong al een bril krijgt komt het soms wel eens goed met haar ogen. Ze heeft een prachtig snoetje en dat zal ook zo blijven hoor. Al trek je dr een aardappelzak aan.
    Dikke knuf voor jou. Even de komende tijd aan je relatie werken. Breng de kids bij een oppas/ familie en ga samen een avondje lekker ergens eten en dan een terrasje? Doe op de vakantie die eraankomt niets en ga lekker lunchen met de kiddies. Hopelijk komt t snel weer goed. Het is ook niet niets met 2 kindjes zo kort op elkaar. Maar papa en mama moeten ook gelukkig zijn hoor!

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    n.m.s

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    leuk en krijgen we een foto te zien
    succes vandaag met het vasten
    zal wel niet makkelijk zijn met deze warmte geen drinken te mogen
    hier gaan er liters doorheen op het moment

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    was gebeurd met je dan....
    hoop dat je je snel weer beter voelt

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    smaken verschillen maar deze vrouw leek een grote kleuter:D

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @otm veel plezier vandaag op DE bruiloft!

@all niet bijgelezen

Lekker aan t genieten hier, heerlijk weer niet te warm gelukkig. Rienke is niet uit het zwembad te krijgen haha. Vlucht was ook super gegaan, ze werd het beu toen we er bijna waren dus even door vliegtuig gelopen maar toen moesten we gaan zitten ivm turbulentie en toen viel ze in slaap. Ze werd wakker toen we weer gingen stijgen na tussenlanding maar toen was het.nog maar kwartiertje vliegen..

Vandaag ben ik jarig dus al een mooie tekenig gehad vanmorgen... Zal een foto inalbum zetten, niet echt spannend aangezien we het hotel nog niet ut zijn geweest maar morgen huren we een auto om het eiland rond te rijden...

19. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Gefeliciteerd!

20. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011