@diddle: sterkte meid, wat een naar nieuws...dikke knuf voor je! En je meisjes! @debby: hier ook ken het...dikke knuf!
Hahahaha blijkbaar moet ik aan de bril Dan denk ik dat ik hem te lang ga vinden voor mezelf, hij moet echt boven mijn knie zitten anders vind ik het geen mooie lengte voor mezelf
Diddle: heel veel sterkte, ik hoop dat ze snel plek hebben voor de MRI. Sandraske: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Debby: wat naar dat je niet zo lekker in je vel zit! Hoop dat het snel beter gaat! Wat betreft de bril, ik heb vroeger ook een bril gehad, maar was er daardoor wel binnen 3 jaar weer vanaf en tot op heden zijn mijn ogen nog steeds hartstikke goed!
Debby, vervelend dat het even niet lekker loopt, hoop dat de lucht snel opklaart. Snap dat je het vreselijk vind dat Emma misschien een bril moet, maar zoals eerder gezegt, ze is prachtig, dus ook een bril zal haar staan! Sandraske, van harte gefeliciteerd! Geniet nog even lekker van je vakantie! Mn vriendinnetje belde net of ze wat moet meebrengen uit de winkel, nieuwe Bomba en Beeielove collectie. En ik met mn zwakke ruggegraat heb ja gezegd....oeps...
He bah Debby, erg vervelend... Kan me voorstellen dat je er dan even helemaal doorheen zit. Knuffel!!
OTM, ben ook heeeeeeel benieuwd naar je bruiloft-foto's! Debby sterkte en inderdaad je relatie is wel belangrijk juist ook voor de kids dus....hoop dat het jullie lukt eraan te werken. Sandraske geniet van je vakantie en je verjaardag!
Ik was ook 3 toen ik een bril kreeg! En heb altijd gespeeld met de populaire kinderen in de klas! Nooit gepest.. Maar toch hoop ik ook dat het mijn kids bespaard blijft. Werd er zelf wel onzeker van.
hier ook een happy brildrager hoor. Als kind nooit gepest en nu is het een soort modeasseccoire geworden, je hebt ze in alle kleuren en soorten, ook voor kids. Ik vind mensen zonder bril er zelfs saai uit zien soms Mijn bril maakt mn outfit af
@Diddlmouses, sterkte meid! @Sandraske, gefeliciteerd! Kniekousen, ik heb in een opwelling de veel te dure Bengh kniekousen gekocht maar heb nog totaal geen idee dat ik ermee moet doen . Maar ik vind ze wel leuk, dus wacht mooi op jullie winterfoto's en jat daar wel een leuke combi van ha ha ha.. Ik vind ze trouwens op de manier hoe ze bij Ise in haar album staan het mooist. Bengh gecombineerd met iets schattigs als jullie begrijpen wat ik bedoel. Vanmorgen nog even het 2e paar sandalen voor Fiene gekocht in 1,5 maand tijd. D'r oude waren ineens veel te klein. Ik heb ze in een winkel bij ons in het dorp gekocht met 15% korting. Belachtelijk weinig vergeleken met al die webshops maar ik had ze nu nodig en geen tijd/zin om verder te zoeken.
En net nog even 2 winterjassen gekocht van Gymp voor Fiene... schijnbaar heeft kktk nieuwe voorraad binnen want ze waren eerst uitverkocht. De mooiste hou ik, de andere stuur ik terug.
Ola dames, ga even proberen te reageren op de laatste 20 pagina's. Rest wel bijgelezen maar geen tijd gehad om te reageren! @wonderteam, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke bikini voor Fay @diadeem, balen dat jullie auto total loss is @tulip, ook nog gefeliciteerd! @minaa, schattig jasje van Gymp @sweetlake, leuk je Lief laarsjes. Fijn dat je moeder weer wat mobieler is. Hoe was de bbq? Sterkte met je ontsteking.. @jasminum, leuke sandaaltjes @jingels, leuk geshopt! @glimlachje, sterkte met de Ramadan, zal niet meevallen onder deze weersomstandigheden. Mooie tas! @lynn, leuke kniekousen en bikini! @diddl, vervelend dat de neuroloog niet tevreden was Heel veel sterkte! @debby, vervelend dat je even niet goed in je vel zit. Hoop dat het snel beter gaat..en kan me voorstellen dat je niet op een bril voor Emma zit te wachten. Maar mocht het nodig zijn, dan ben je er vast zo aan gewend denk ik! Had ze de ogentest op het CB niet goed gemaakt? Hier heb ik namelijk een keer moeten terugkomen omdat madame het vertikte om de goede plaatjes te zeggen en expres het verkeerde plaatje zei Mss bij haar ook zo? @sandraske, gefeliciteerd en fijne vakantie nog! @lob, leuke sandaaltjes! @hier, lekker aan het genieten van het weer. Zijn van de week naar de Efteling geweest waar het heeeeerlijk rustig was (vergeleken met hoe het normaal in de zomer is), waarschijnlijk omdat iedereen naar het strand was. Echt beter!