Lob, wat een leuke schoentjes! Ben benieuwd naar de jasjes! Zo, wat een giga reacties altijd, top! Leuk, de efteling! Verheug me daar nu al op! Zo, Ben heel wat euros armer! Heb een okergele skinny van Bomba genomen, shirtje grijs/groen gestreept, maillot en van beebielove een rokje, shirtje, maillot en sokjes. Oh ja, en een legging alvast voorbij het andere rokje van bbl dat ik wil hebben (hadden zij niet ingekocht). Mocht van mn moeder ook nog wat bestellen, heb het glee strikshirt van bengh genomen, en het donkerblauwe rokje. Maak wel een foto van alles als bengh binnen is! Nu voorlopig NIKS meer!
@debby: wat vervelend dat je dochter minder goed ziet, maar er zijn tegenwoordig zulke leuke brillen in alle kleuren en vormen. Ze wordt er niet minder mooi door hoor, echt niet. OVer je relatie, dat hebben wij vorig jaar ook gehad, heeft wel een maand of 3 geduurd. Uiteindelijk na veel gepraat en veel zwijgen, is het goed gekomen. Maar heel eerlijk, het had ook kunnen klappen. Communiceren blijft belangrijk, ook al ken je elkaar heel lang. @zo79: leuk de efteling! @lob: leuk die schoenen. jarige: gefeliciteerd! Ik kon een paar uur opnemen en ben ffies de stad in geweest. Bij de Hema leuk dekbedovertrek gekocht voor dochten, nu 15% eraf. En voor mijzelf wat naadloze hemdjes nu ook 20% korting. ER waren nog korte kinderbroeken voor 5 euro en 7,50 maar de maten waren allemaal veel te groot, dus ik had pech. NOg wel bij V&D paar leuke oorbellen voor mijzelf gekocht, en nu ff met de benen op de bank.
Lieve shoppers, ik ben jullie niet vergeten hoor! Ik lees ook zo af en toe nog mee en zie dan prachtige kleding voorbij komen, zie verdrietige berichten en vrolijke berichten. Hier gaat het goed, maar heb zelf totaal geen shop zin. Momenteel genieten we van bikini dagen en de rest blijft in de kast. Dikke knuffel voor iedereen die het nu gebruiken kan! Ik hoop dat ik snel weer mn shopzin terug krijg
Hier regent het!!! Het is meteen veel kouder. Wel lekker een fris windje door het huis heen, alle ramen lekker open. Maar jammer van het zomerweer! Nu we alle weertypen wel gehad hebben deze zomer en alweer bezig zijn met de wintercollectie ben ik wel benieuwd: Wat was nou jouw favoriete zomeritem van 2012? (of top 3 als je niet kan kiezen) En/of wat is het meest gedragen? (is bij mij soms hetzelfde namelijk)
ps, had ik al gezegd dat ik de Lief! laarsjes ook heb besteld? Ik vond ze al leuk en nu leuke prijs dus toch gedaan! De Jochies gaan terug (foutje van schuurman, ze konden eigenlijk niet geruild worden bij verkeerd toegestuurd artikel maar lagen na de vakantie toch bij de buren).
@zo: Altijd weer respect voor die reacties van je hoor. Ramadan valt niet mee met de temp. van afgelopen dagen, ben dan ook superblij met de regen die hier op dit moment valt. Het zijn lange dagen nl. 18 uur zonder te eten. Vandaag weer bij Benetton geweest, en dus weer geshopt! Broekje en 2 vestjes en net nog nagebeld om een tuniek/ jurkje met froezels na te bestellen voor me. Verder net de okergele strikshirt van Bengh besteld. Aangezien de andere collecties niet veel aan zijn..moet ik wat @Mariomama: Hier favo items toch wel de hemdjurkjes van Jottum, heb de drie kleuren en de gebloemde versie. Lief laarsjes vind ik zelf ook gaaf, heb de rode gekregen. Maar ga denk ik toch de zilveren erbij halen, de zilveren clic laarsjes die ik gekregen heb gan snel te klein worden. @Sweetbel....zoo lekker geshopt. Hier had ik het blauwe rokje ook al en zoals je boven kan lezen ook al strikshirt besteld.... Bij de jola geweest en moet zeggen ik ben niet warm te krijgen voor de persival collectie, bakkaboe vond ik altijd wel leuk, maar behalve wat effen shirtjes en vorige keer maillots dan kan ik er niet slagen. Hier helaas geen kobalt blauwe maillot, zag ze wel bij de h&M maar gaan pas vanaf maat 134. Even online op zoek.
@mariomama: Toddler collection Fall 2012 | United Colors of Benetton Niet de hele collectie staat hier hoor, Op bijenkorf.nl staat ook al een deel van de collectie maar ik vind dat zelf het minst mooie gedeelte, vind sowieso dat het deel van Benetton dat bijenkorf en vd verkopen het minst mooiste is, in de eigen shops zijn de dingen vele malen leuker.
Dames, ik heb een tijd terug iets bij bonprix besteld maar de hele bestelling teruggestuurd. Nu krijg ik een rekening dat ik de verzendkosten van 5,15 euro nog moet betalen, zelfs al stuur ik alles terug. Wie weet of dat klopt/mag?
Voor jongens iig rood en goen en volgens mij ook een fel diepblauw. Voor meisjes ook iets zalmrozigs. Zag er smal uit! Zeventien euro
ja volgens mij moet je bij h&m ook alle verzendkosten betalen ook al hou je niks. Als de retourkosten een voorwaarde is moet je die volgens mij helemaal betalen.
nee, heb 24 gedaan de jochies waren ook 24 ik heb 23 al van antiekzilveren shoesme's en die vallen niet heel ruim dus ik denk dat die niet heel de winter meegaan