@Jingels...wat ik weet is dat het franchise zijn...elke winkel kent een eigen eigenaar. Benetton gouda is bezig met de site en gaat ook online verkopen omdat daar veel vraag naar is..maar hoelang dat nog gaat duren en of het lukt met de huidige wintercollectie zal de komende weken blijken
ik heb de maat in de winkel zien liggen. misschien komt v&d en-/of bijenkorf nog online met dit tuniekje
Gisteren hebben wij een deel van de uitslag van Mason zijn iq-test gehad. Het gedeelte wat ze al konden zien daar scoorde Mason bovengemiddeld op. De rest van de uitslag volgt eind aug/begin sept. @Favozomerdingen: Hier heel veel het blauw geblokte bakkaboejurkje gedragen. Ook de blauwe mim-pi jurk. @babydream, hé jakkes balen zeg dat je dochter weer onder het mes moet @diddl, meid je bent niks geen slechte moeder!!! @glimlachje, leuke dingen! tuniekje is echt top!!
hier favo zomerset de donkerblauwe z8, en de lichtgroene vingino shirt met we short. Shirt gaat alleen wat moeilijk aan
Glimlach, leuk geshopt!! Lijkt me idd fijn voor je dat het wat koeler is nu. Diddl, sterkte! En je bent een top moeder hoor.. De bengh twiggy is binnen en wat is hij lang zeg!! Hoop maar dat ie wat krimpt na het wassen.. Hmm misschien kan ik dan toch ook wel de knofje nemen..
Oeps, foto's in andere forum! http://i1153.photobucket.com/albums/p501/spetter7/99ec6741.jpg Nou vooruit, hier nog 1 van ons gezinnetje!
@jasminum en dj momo, gelweldig dank jullie wel! Het was echt een super leuke dag! Was wel helemaal op hoor... De hele dag met 4 kids slepen is best wel hefig! En dan dat warme weer erbij. Maar we hebben enorm genoten, en de kinderen ook! Dus een zeer geslaagd dagje!
Wat zien jullie er leuk uit zeg!! @ Benneton, ik ga zo even naar de benneton, even kijken of de nieuwe collectie hier ook al hangt, vind dat tuniekje ook wel erg leuk, ga ik denk ik ook halen voor mijn meisje...