Haha ja klopt inderdaad! Ze waren er lekker even samen met papa heengefietst Hebben ze zich een beetje gedragen?
Sjaakje loopt vandaag in een groen gestreepte noppies polo. Heb opeens Enorme zin om er groene shoesmes bij te shoppen!
@sweetlake, ach valt toch wel mee de lengte van de reactie deze keer? Ik heb een beetje een afwijking haha. @sweetbel, leuk geshopt zo te lezen! @jingels, lekker even alleen te kunnen shoppen. Vervelend dat jullie vorig jaar een relatiecrisis hebben gehad, maar super dat jullie er uit gekomen zijn! @pcootje, we zien je wel weer als je weer shopzin hebt @mariomama, poeh, ik vind het lastig om 1 favoriet zomeritem te kiezen, ik heb er echt meerdere. Maar het Terstal jurkje voor T. is er wel 1 van. Ook de C&O kleertjes vind ik echt nog super. @glimlachje, gelukkig is het nu weer wat afgekoeld, hopelijk maakt het dat wat meer uit te houden voor je! Lastig ook dat het dan net hoogzomer is, dan duren de dagen echt superlang. Respect hoor, ik zou het echt niet kunnen denk ik? Leuk tuniekje van Benetton! Zou je mij ook die code van House of Shoes kunnen PB'en? @bibiche, leuk geshopt! @wonderteam, was idd leuk de Efteling. Met dank aan jouw Efteling punten Wow wat duurt het nog lang voor de rest van de uitslag van Mason binnenkomt zeg! Maar het gedeelte wat ze al konden zien was bovengemiddeld. Kun je daar al iets mee of is het echt afwachten op de rest van de uitslag? @babydream, he vervelend dat D. weer onder het mes moet! Inderdaad niet handig vlak voor jullie vakantie. Gaan jullie een maand? *jaloerrrrsss* @diddl, ik ben het met babydream en mariomama eens, jij bent geen arts en wat jij ook zegt, dat maakt je echt geen slechte moeder! @otm, mooie foto, jullie zagen er super uit! @DJMomo, ik zeg: shoppen die groene Shoesme's
djmomo, o leuk groene shoesmes, zijn die er, heb je ze al gezien?? Ik heb dit vanochtend in de stad gekocht, in een andere maat of course: Blauw/grijs gestreept rokje van Noppies | Kixx Online kinderkleding & babykleding met leuke bijpassende kniekousjes, maar die kan ik nu niet vinden. Moet alleen online even de oranjelongsleeve bestellen, want die hadden ze hier niet in de goede maat. En wil in de sale nog de oranje blazer erbij.
Vanmorgen even in het dorp bij hema en zeeman binnengelopen. Bij hema de blauwe skinny broek voor K gekocht. Hij was er ook in het rood, maar daar stond 'girls' op volgens mij verder exact hetzelfde model Hij past geweldig trouwens (zie foto, ga ik niet zo combineren hoor, alleen even om de broek te passen) dus als ik nog een andere kleur zie komt die er misschien ook nog. Wacht nog op groene broek H&M, die ook even passen. En ruitshort voor K en witte short voor E voor volgend jaar, beide voor 5 euro.
En bij Zeeman een fris groen vestje en wat leuke maillots en accessoires, oa blauwe sterrenspeldjes, voor 79 cent haha!
@zo79, oja die zegels idd Nou leuk dat ze zo van pas gekomen zijn Nee de voorlopige uitslag zegt mij eigenlijk nog niet zoveel. Dus toch nog even geduld hebben haha. @tullip, schattig rokje! @mariomama, onwijs leuk geshopt zeg!! Ik heb net zo'n blauwe broek, maar van de h&m. Was het groene vestje nieuwe collectie?
Mariomama: geweldige kleurtjes zeg! Vooral het vestje van Zeeman! Binnenkort maar even kijken of ze deze ook hier in het dorp hebben...
Ik heb die broek in het groen van H&M besteld, maar ben bang dat die breder valt. Deze valt zo mooi smal! (daar heb ik meestal problemen mee om ze zo smal te vinden) Vestje: was er ook in kobalt! (maar heb het sterrenvestje al, leuk met de speldjes) en in rozerood oid. Er hing nog heel veel. Of het nieuw is weet ik niet ik kom er niet heel vaak eigenlijk, maar er hing hier nog genoeg (maat 68-86, is babylijn maar past nog wel hoop ik)
op hun facebook. daar accepteren ze preorders. die broek was hier in het groen dus ook. leuk zijn ze he? en ja tulip, zomercollectie. maar 32,50 nu. geen geld toch voor leren schoenen?
@Mariomama: Leuk geshopt bij Zeeman! @OTM: prachtige foto's zag ik voorbij komen @All: Verder weet ik niet meer, druk hier en weinig tijd om te reageren. Net voor beide meiden een bikini geshopt: Koeka beachwear bikini Saint Tropez - IKenIK.nl J. een fuchsia en Y. een aubergine-kleurige. Nu voor 10,95 en gratis verzenden! Dus een tip voor iedereen die nog leuke bikini's zoekt!