ik ga dinsdag kijken hoe ik dat groene vestje vind was bij de vend vandaag maar wat een saaie dingen in de wintercollectie heb niet 1 ding gezien waar ik zeg maar warm van werd
Hey Meiden, Ben weer terug van een heerlijk weekje weg in eigen land. Super weer gehad, heerlijk uitgerust en bijgetankt en natuurlijk geshopt . Zal snel als ik alle foto's geordend hebt het een en ander showen. Heb wel zo goed en kwaad als het kon meegelezen (via mn foon met prutbereik..) en zag dat het niet met iedereen helemaal top gaat. *knuf* Spring ook meteen met een vraagje binnen... Heb al 3 HEMA's gehad, maar zie nergens die leuke sterrenvestjes. Zou zo graag een groene en een fuchsia willen in maat 98-104. Als iemand ze tegenkomt, dan houd ik me van harte aanbevolen
ik heb nog bij mim-pi gekeken wel heel leuke dingen vond ik dus weer maar sale....... heb gisteren hier vestjes gepast en er past nog veel dus die kunnen mooi dit najaar aan
mariomama: leuk geshopt! Gisteren in de Hema hier, hadden ze de blazers iig niet. @mirell: ik vond V&d winter, wat ik ervan gezien heb ook niet heel bijzonder.
@Mariomama, leuk geshopt! @MMv2M, leuke bikini! Ik heb vandaag deze jas binnen gehad en die houd ik, de andere (zelfde model in grijs rib) gaat terug. Ik vind jassen zooo moeilijk shoppen dus als ik iets zie wat ik wel leuk vind, koop ik hem direct.. ook al is het nu midden in de zomer. Wil er nog een stoerder jasje bij, maar dat komt nog wel Gymp Baby Winterjas 441280733 M - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
Zo, drie paar shoesmes geshopt. Ook twee maten groter, durf ik wel aan, want zelfde model heb ik al, en zit perfect!
Ze zijn oude collectie al, dus ik denk overal uitverkocht! Ik had vandeweek de laatste hier, voor 7,50 uit het koopjesrek.
@madeliefke, super zo'n geslaagde vakantie!! Hier vanmiddag ook nog even het groene zeeman vestje gescoord Hier waren helaas geen kobaltblauwe ,maar wel roze. Manlief is ook al in to green en heeft vanmiddag deze schoenen voor Mason geshopt Bekijk bijlage 263141
Heb even het weer gechecked, zo te horen wordt vogende week ook best weer een hele goed week, tenminste niet snikheet zoals eergisteren, beter dus!!! Voor mij hoeft het niet snikheet, maar wel een zonnetje en droog, en alleen voor maandag geven ze nu regen af en de erest van de week ziet er weer goed uit! Maandag gaan wij weg. Heb het meeste al ingepakt, heerlijk in die big shoppers (dank voor deze uber handige tip)