Jingels, wat lief, dank je wel! Ik hou zelf ook wel van oranje, denk dat hij mijn dochter mooi staat. Ik heb net ajour kniekousjes besteld, drie paar in het wit. Koop wel zo'n kledingverfkuipje om ze te kleuren in de kleur die ik wil. Eerst eens even kijken of ik het leuk vind bij mijn dochter, voordat ik 35 euro betaal voor sokjes!
Ongelooflijk, is al één en ander uitverkocht bij Puk en Muk, ik vind die okergele jurk ook wel héél mooi, kan me voorstellen dat die verkocht is. Hoeveel voorraad zal ze van alles hebben, 2 -3 ofzo?
Mmv2m, ja soms kan ik ineens een krent zijn, dan vind ik het ineens gewoon te duur. Maar goed, heb ook flink uitgegeven vandaag haha.
Ehh meiden, zijn jullie op de hoogte van de kortingscode van jijwel.nl? 25 % op de neiuwe collectie! Geldig van 1 juli tm 15 november. Pb even voor de code ivm kapers op de kust
@bengh, ik vind het veel te duur. Zelfs in de sale koop ik het niet. Misschien ook gewoon iets te chique voor mijn meiden hihi. 40 euro voor een jurk betaal ik al heel zelden.. Maarede collectie zal toch wel aangevuld worden neem ik aan? Anders zijn er nog stenen winkels genoeg die ze verkpen denk ik! Hier in de omgeving wel iig. Toet, in veenendaal verkoopt ook bengh en heeft al heel vroeg flinke uitverkoop.
Ik kan die okergele jurk ook niet vinden.. Echt jammer, die wilde ik nog graag hebben. Maar kan me niet voorstellen dat het niet meer aangevuld wordt.
Otm, ik heb de code al, maar het is goed om te weten dat het tot november werkt. Dan laat ik hem nog even liggen haha.
Vanavond even lekker de stad in geweest..Nog wat kniekousen gevonden, helaas nog steeds geen gele en groene..Leggings van Muck ook binnen, nog 1 van Le Big en mn bestelling van de Hema..Heb het blazertje in 98/104 maar die zit hier gewoon goed hoor! Mijn (oppas) tante heeft ook nog een jurkje van Bengh gekocht, van de zomercollectie maar ik kan hem doordragen dus de kast is weer lekker aangevuld! @mmv2m;Ik stond toevallig vanmiddag met het blauwe rokje bij de Hema in mn handen maar werd gebeld en dacht zal even spieken of je hem al hebt en ja hoor!Gelukkig maar, anders had ik hem zowiezo vandaag voor je gehaald @miekje;ooh kreeg vandaag het mailtje en vind alleen die twiggys,knofjes en die met de gebloemde bovenkant/gele onderkant leuk tot nu toe van Bengh..oooh jij hebt de twiggy , gaaf!! @natja;Wow wat een grote kids heb je alweer!Leuke dingen weer geshopt! @otm;oooh dat groene rokje is gaaf!!!Vandaag bij Toet trouwens veel voor de helft v/d helft @winterjassen;Heb nu 3 nieuwe klaarhangen 1 van jottum, 1 van cakewalk en een buitenspeel/psz jas @debby;Wat een leuk idee zon pasmiddag, jouw meisje vind dat helemaal leuk he?Dyoni is er wel vrij snel klaar mee de laatste tijd..Hier trouwens ook helemaal into het trouwen hihi, vandaag ging ze met opa trouwen @sweetbel;gave dingen van Bengh!!Ben benieuwd hoe het staat, vast wel super!
Bengh Per Principess Korte jurk Meisjes Jurken 4639-596 Blauw 1620.30.298 Kinderkleding vind je online bij Woods l Cars Scotch Vingino Dit jurkje dus nu voor maar 17,50!
Lynn, lijken deze er niet op?Kinder kniekousen en overknees - Sokkenkraam.nl Babydream, leuk jurkje. Lief van je tante. Leuke dingen weer! Over welk hemarokje hebben jullie het steeds? Vast gemist!
@babydream leuk geshopt! Nog iemand interesse in muck kobaltblauw shirt met witte stip in 86/92 en de blauwe legging 86/92. Shirt is te kort helaas en grotere maat hadden ze niet...
@ debby, haha, ik nog niet zei ze heel stoer! Wel knap als je het vol kan houden. Ik houd me netjes, heb even winterjassen gepast vandaag, had van de winter voor j. 2 winterjassen voor 17 euro bij ter stal. Een zwarte nette wol achtige, eneen ski-jack maat 110/116 zit nu nog iets ruim, maar tegen oktober past ze die wel. Voor c. Heb ik ook nog wat jassen liggen, dus heb geen jassen nodig tot de sale hihi. Voor de tweelingligt de borgjas van z8 te wachten in het roze, en voor j en c heb ik die ook. Verder ben ik lekker op marktplaats aan het shoppen, wat mimpi voor de j en c in het rood en groen. Dus alleen 2ehands en sale geshopt! Woehoeeee, missie bijna geslaagd. Heb denk ik voor allebei nu 10 setjes!