@lynnn....ga er lekker van genieten meid. veel plezier. snikheet is idd ook niet lekker..als t droog is en zonnetje schijnt is al heel lekker.
Weer even een stukje terug gelezen. Het gaat hier zo snel, dus als ik iemand heb gemist, sorry! @ Tullip, leuke rok! @ Mariomama, ook leuk geshopt! Vind de blauwe broek een super leuk model! Groene vestje en rozen elastiek(?) ook heel leuk! @ Mirell, foto?? @ Sweetbel, leuk! Ben benieuwd! @ Madeliefke, fijn dat je het zo naar je zin heb gehad, ben benieuwd naar de foto's van je shopsels. Als ik binnenkort naar de Hema ga zal ik eens kijken of er sterrenvestjes liggen. @ Lob, leuke jas van Gymp! Heb een paar dagen geleden met dezelfde jas in me handen gestaan alleen dan de roze! Ben vandaag helemaal verliefd geworden op een jasje van Kiezeltje.. Zit alleen te twijfelen of ik hem zal kopen aangezien samiya haar Z8 jas ook nog past.. (Deze jas; Nu online Kiezeltje winter 2013 natuurlijk bij www.olliewood.nl) @ Wonderteam, stoere schoenen! @Lynn77, hopelijk word het weer goed weer, er is wel genoeg regen en kou geweest deze 'zomer'. Jij veel plezier, geniet er van! Hier vandaag even de stad in geweest. Heb een heel schattig vestje gekocht van Berlingot(?) Ken het merk niet maar heb hem denk ik wel voor een goede prijs gekocht.. Hij was afgeprijsd van 46,95 naar 14 euro En een t-shirt van the dutch bakery design. Ook afgeprijsd, van 20 euro naar 6 euro!
Wonderteam, leuke schoentjes! Madeliefke, welkom terug! Gezellig! Hoe vonden Sep en Puck het? Lynn, heerlijk toch?! Als het maar droog is, dan is het al fijn! Alvast heel veel plezier! Minaa, wat een mooi vestje! Dat Gymp jasje was ook schattig! Lob, echt een mooie jas. Zal mooi staan! Momo, haha, drie paar, cool! Welke schoentjes?
Er ligt verder nog een stapeltje in een lade, maar had geen zin om dat erbij te pakken, ligt keurig opgevouwen.
zo moet even door de regen heen we zitten achter in de tuin maar het regende zo hard hahahhah dus ik ben weer weg!!! laterrrr
Lekker vrolijk! Sweetbel, wauwwww, hiervan gaat je hart wat sneller kloppen DJmomo, heb je plaatjes van de schoenen? Ben zeer benieuwd, groen is altijd goed!! Lob, snoezig jasje van Gymp, fijn merk is dat he!
@Minaa, leuk vestje! Vind ik een heel mooi merk. Ik had vorig jaar een roze jas van Gymp, super leuk! Maar nu mijn dochter ouder wordt, vind ik die kleur niet zo meer. Denk dat jij het merk Lilli Gaufrette ook wel erg mooi zult vinden. @Sweetbel, leuk dingen joh!! Ik had dat Beebielove rokje in het blauw + shirt gekocht, maar vond het tegenvallen. Heb nog wel getwijfeld over de grijs/blauwe die jij hebt, want die vind ik wel leuk.
@ Zo79, whaha jahoor ze waren gewoon lekker aan het spelen @ Tulip, leuk rokje is dat! Die komt er hier ook nog met de sale. @ Mariomama, lekker geshopt! @ Madeliefke, welkom terug!!!! @ Mmv2m, leuke bikinis!! @ Lob, lief jasje. Ik vind jassen ook altijd wel lastig Maar wel erg belangrijk dat ze leuk zijn omdat ze ze zo vaak aanhebben. @ Wonderteam, leuke schoenen voor Mason. @ Lynn, hele fijne vakantie, geniet ervan!!!! @ Sweetbel, zooo dat is veel
Strokenrokje is van afgelopen collectie van mimpi. Heb er ook nog een bolero bij, is ook erg leuk.welk grijze setje bedoel je?