Voor K toch de groene Hema broek gehaald (ben er nu achter dat de meidenversie iets andere kontzakken heeft, voor jongens is hij er dus in rood, groen en blauw. Vind alleen de kleur van hema iets te fel, de H&M is iets meer graskleur ofzo, iets beter te matchen denk ik, maar moet het model nog even passen als hij komt vandeweek). En nog een bundel sokken van H&M, een paar sokken bij V&D, gymschoenen voor school van hema en een gymtas van H&M (vond hij zelf mooi, en ach, goedkoopje) PS Prenatal had nog niks aan kniekousen of maillots. (ik ging voor de kniekousen en maillots namelijk)
De stippen waren er dus ook in steenrood/donkeroranje. Maar die wist ik niet te combineren (jij misschien wel?) Met deze kniekousen en maillots maak ik weer wat setjes af, kom nu op 30
Hey super!! Bedankt voor de tips en ervaringen!! Hier kan ik zeker wat mee! Wij gaan eind augustus pas.
Oh en nog een leuke groene bloes geshopt bij H&M voor K, de blauwe heb ik nog van dit seizoen. En een vest, de groene versie. (ik had niet zoveel bij de groene broek eigenlijk). Leuk, even inslaan voor school, denk dat er straks wel (nog) meer doorheen gaat! Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL
mariomama: Heel donkerrood is modekleur deze winter. Zag die Gattino winterschoenen ook in wijn/steenrood. Ik heb Mexx gezien met donkerrood. Dus ik verwacht nog wel meer merken. Je kan dat heel goed combineren met donkerblauw jeansrokje bijv. Maar ook met goudbruin of bosgroen ( ook modekleur deze winter). Je kan het ook combineren met antraciet, maar dat moet wel je kleur zijn.
Deze vond ik ook wel gaaf (voor bij mijn fuchsia petticoat met de cleassens lookalike strikjesset) Frendz Vest V&D
Ik wil die donkergele, die gaan straks heel mooi matchen bij mijn gattino laarsjes. Blauwe Gattino laars · Online schoenen, damesschoenen, herenschoenen, merkschoenen en accessoires · ShoeLine Plaatje is uiteraard van een andere site. Ik heb deze nu in Cognac en donkergroen. Diadeem heeft ze ook in cognac.
@mariomama: heb ze nu ook in t geel en oranjerood besteld. Heb namelijk een gebrand oranje Doerakvestje met een donkerblauw spijkerrokje en dan de oranje kniekousen.... ik denk echt een supercombi. Ik zag ook nog paarse kniekousen met strikjes, die er ook maar bijgedaan. Ik vond ´t al niks voor V&D om geen kniekousen te hebben, gelukkig dat ze ze nu wel hebben.
Klinkt als een leuke combi! De groene waren niet online he? Ik heb die strikjes in zwart/grijs en middenblauw met cerise genomen. (heb wel paars maar weer net een andere kleur) Heb trouwens ook dit shirt voor K: Tom Tailor T-shirt lange mouw. V&D Wil hem eigenlijk ook in groen, ik heb de blauwe nu. Dat hadden ze dan weer alleen online en niet in de winkel volgens mij hebben ze de voorraad niet overal op orde maar dat zal wel komen.
Die donker/okergele vond ik ook leuk, dus meegenomen, nog even kijken naar combi (want bruinig enzo is hier niet zo het) maar ik heb nog een jurkje van vorig jaar waar het denk ik leuk bij is!
Ik vind dat maillots enzo altijd snel op zijn in bepaalde maten, dus ik heb ze maar vast meegenomen (maar misschien ben ik nu wel weer belachelijk vroeg hoor).
Nee hoor, je bent helemaal niet vroeg. Mijn ervaring is ook dat bepaalde kleuren er snel uit zijn. Tom Tailor, altijd leuk.
Die okergele wil ik eigenlijk gaan matchen met het gele of blauwe Bengh rokje...ik vind de kleur echt heel mooi. Maar dat rokje koop ik met de sale, want ik vind hem voor de volle mep te duur. Ik wil sowieso nog een okergeel vest of blazer maar die heb ik nog niet gezien.
Mariomama: Zo lekker geshopt zeg!!! Leuk om te zien al die kleurtjes sokken, kniekousen en maillots. Ook erg leuke dingen voor je zoon geshopt zeg!! Jingels: De gattino's staan echt super gaaf, voor mijn oudste dochter heb ik bruine zal even fotootje bij doen. Het is geen gezicht mijn meiden schelen 4 jaar, dat betekent gewoon 7 maten verschil in laarsen.