Shop-a-holic-topic deel 11

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik wil voor zoonlief ook wat z8 kopen, nou past íe het nog en deze jongenscollectie ziet er leuk uit.

Ik heb een beetje rondgekeken voor een nieuwe winterjas,maar heb nog weinig gezien eigenlijk, nog even een maandje geduld hebben. Misschien dat dan de meeste wintercollectie´s binnen zijn.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @lynn ff googlen op t merk?

Muck is al verkocht ;)

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, sandraske, dat doe je snel haha

Verder, ooo dat sale shoppen en speuren naar doordraagspullen vind ik echt super leuk! Ben nog helemaal niet toe aan nieuwe collectie. Ik hoop ook echt dat ik niet dat hebbehebbehebbe gevoel ga krijgen.

Ook ben ik erg blij, dat ookal lees en klets ik hier mee dat ik toch mezlef in kan houden en bij de merken blijf die voor mij betaalbaar zijn en draagbaar zijn. Wel vind ik het super leuk alle verschillende stijlen langs te zien komen, en doe ook zeker wel inspiratie op. Alleen op mijn eigen manier!
    Thanks meiden! Voel me echt thuis hier hihi!

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @otm: maar dat is ook het leuke, je pikt van alles wat mee. En wat je eigen kinderen niet staat, kan bij een ander wel heel mooi staan.
    ALs je daar open voor staat blijft ´t gewoon leuk, vind ik dan.
    En ik vind het ook prettig, dat je gewoon kan zeggen, als iets niet je smaak is.

5. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Bengh...zag hier volgens mij sweetbel voorbij komen met Bengh...vind het niet de leukste dingen die jij hebt gekocht.
    Hier een aantal dingen op verlanglijstje van Bengh O.a. okergele jurk, rokje, dblauwe rokje, de twiggy in rode en roze,
    De knofjes ben ik nu wel klaar mee, heb er nog 5 liggen maar ga daar een aantal van in de verkoop doen.

@Lynn...ik zag laatst bij shoeby sterren kniekouse...misschien vind je dat iets?

@otm... hier kan ik op dit moment ook meekijken zonder dat ik denk dat moet ik NU hebben...ik heb me voornemens en afspraken met mezelf die ik moet na komen van mezelf.

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou ik heb een mailtje terug van Puk en muk en ze vertelde dat het inmiddels onderweg is.

Verder baal ik als een stekker. Die schoentjes van Develab die ik een maand geleden voor Fay heb gekocht zijn nu al te klein ,man man wat een groeispurt heeft Fay gehad :D Helaas geen sandalenweer nu ,dus ik kwan weer op zoek naar schoentjes :(

@bengh, Ik snap eigenlijk niet waarom ze zulke idioot hoge prijzen hanteren. Vind de knofjes best grappig en originele kleuren hebben ,maar niet voor die prijs.
    @natja, ah jammer dat de trui in het echt het toch niet helemaal was. Leuke dingen bij v&d. Vooral het rokje vind ik erg leuk. Oh leuk dat polkadot shirtje. Hier helaas niet meer kunnen bemachtigen.
    @sandraske, oef ja dan voel je je idd wel een beetje lullig. Oja en die vriendin is dan idd geen vriendschap waard zeg.
    @otm, ik had de code bij mij bestelling laatst gekregen ,maar vermoed dat ik heb per ongeluk in de papierbak heb gegooid. Ik ga je even pb-en.
    @babydream, lekker geshopt :) Schattig jurkje!

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @otm leuk dat speuren, ik kijk ook regelmatig ff op marktplaats. Heb stiekem ook al een hoop liggen, doordraagkleding en winter

@wonderteam fijn he die groeispurten?!?! Wel balen natuurlijk..

8. wonderteam

@sandraske, nou idd. Ik kan mij helemaal niet herinneren dat we dat bij Mason ook zo hadden.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    waarschijnlijk omdat mensen het kopen?
    Ik vind ze zelfs in de sale nog te duur voor dat model.

Balen van de schoentjes zeg! Sam had dus ook een groei spurt in 2 dagen! Raar hoe dat kan gaan he? Emma dr voeten zijn altijd geleidelijk gegroeid tot nu toe.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    babydream ja maar ik moet er dan wel wat leuks van maken hoor ;)
    Ze wil wel passen maar alleen de dingen die zij mooi vindt... dus ik maak er gewoon een feestje van dan vindt ze dat wel leuk.

11. wonderteam

Ja idd dat is waar. zolang mensen het kopen voor die prijs ,zullen ze dat ook zo houden.
    Oh ja dat schreef je idd laatst van Sam. Bizar hé. De laatste 2 wkn had ze steeds haar sandaaltjes, dus ik had het ook niet eerder opgemerkt. Ja mason zijn voeten groeide ook geleidelijk. Raar dat dat dan zo kan verschillen hé.

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Glimlachje, dat kan. Ik vind die rokjes ook superleuk, wil ik ook nog wel!

13. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Zo die prijzen van die jrukjes, bizar! Zou ik echt nooit doen, kun je toch meerdere items voor kopen.
    Wonderteam, dat is balen zeg! Hier is het juist andersom heb echt het idee dat zijn voetjes gewoon niet groeien. In februari zijn eerste echte loopschoentjes gekocht en ik dacht toen er ongeveer 4 maanden mee te doen, dat zou gemiddeld zijn en nu wil ik eigenlijk andere kopen maar deze passen nog super goed, maar misschien opeens binnekort ook een groeispurt.

Ik heb al een winterjas gekocht, ik was van de week bij Jola en ik zag deze jas van Dirkje. Volgens mij is hij van vorige collectie want hij was maar 15 euro, ik dacht dat dit een foutje was ofzo maar toen ik ging googleen zag ik dat het een model was van vorig jaar. Ik vroeg gister bij de Jola of er nog meer binnen kwamen van dit model omdat er maar 1 maat 86 hing, dat was niet zo dus ik heb hem maar meteen gekocht voordat ik weer te laat ben en voor die 15 euro..

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ooh ja ik ben al een beetje aan het kijken voor winterschoentjes, iemand een tip wat leuke stoere schoentjes zijn voor een mannetje? Ik vind develab wel gaaf alleen ik denk dat die nog wel wat te grof zijn voor mijn mannetje.. Laarsjes vind ik ook wel stoer..

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuke jas Ikkie, en helemaal voor dat geld!

16. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ja super he. Ik ben er ook echt blij mee en dan voor dat geld. Ik vind rood en blauw altijd zo stoer staan. Ik las trouwens net dat jou meisje loopt, super zeg! Trots ben je dan he. Weet je al wat voor schoentjes je gaat kopen, zo leuk is dat.

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    helemaal mee eens

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb er een nachtje over geslapen en twijfel nog steeds over het bengh jurkje

ennn bij twijfel niet doen heb ik altijd geleerd

19. tulip

tulip Niet meer actief

Haha goed zo mirell!:)

Jingles, idd, je hoeft ook niet alles mooi te vinden, zou klauwen met geld kosten:p

Leuke dingen zag ik voorbij komen: winterjas, sterrensokken!

Ik hoop zo dat ze straks wat binnen hebben bij van der ven.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    voor de z8 fans 10% korting op de nieuwe collectie bij 2couins met code 2012

Deel Deze Pagina