Ikkie, ja zo leuk! Ik wacht nog heel even met schoentjes kopen tot alle nieuwe collecties binnen zijn. Ik geloof ook dat ze drie maanden moeten lopen ofzo, voordat ze schoenen aan'mogen'? Mirell, dan inderdaad niet doen. Is beter haha. Jingles, ik deel je mening!
@ikkie: stoere jas! En ik vind de schoenen en laarsjes voor jongens van shoesme erg leuk en stoer!Zag hier toevallig gisteren in de winkel een aantal in de sale. @glimlachje: goed zo meid dat je je nu aan je afspraken met jezelf kan houden! Heel knap! En toch lekker meelezen gezellig! @hier ik kan me er nu prima aan houden, heb helemaal niet meer zo de 'ik wil dat ook hebben' met dure artikelen meer. Ik weet nu dat het meeste best nog wel in de sale te krijgen is dus ik wacht wel.... en van Bengh vind ik niks leuk dus dat scheelt @otm: ja joh zo is het toch ook leuk! Ik heb ook het e.e.a. van br@nd via mp gekocht, nieuw met kaartje of maar 1 x gedragen, nou prima en leuk betaalbaar en zo toch al mijn setjes compleet!! @mirell: twijfel niet doen @de sterrensokken: ach ik kom vanzelf wel wat tegen wat ik leuk vind, het is geen 'moeten hebben' item hoor!
@Babydream: Leuke sokken! Gelukkig dat je nog even keek op je telefoon, hoewel ik het bij de Hema wel ideaal vind dat je alles gewoon weer terug kunt brengen binnen 30 dagen! @Sweetbel: Bij sommige Hema's hebben ze nog korte stretchrokjes hangen in rood, blauw, wit en groen geloof ik, voor maar 5,00, maar wel leuk te combineren. Dus vandaar dat we daarnaar op zoek waren, want de kleine maatjes zijn er bijna allemaal al uit. @Ikkie: Leuke jas voor je mannetje en geen geld! Ik twijfel ook nog steeds over een Bengh skinny, maar heb besloten het niet te doen. J. heeft ruim 15 setjes in de kast hangen, spijkerbroeken en longsleeves nog niet meegeteld en Y. ongeveer 20 setjes. Daar moeten ze het makkelijk mee kunnen redden tot de sale en dan koop ik liever nog wat Br@nd bij als dat uitkomt over een paar weken. Trots wil ik even melden dat ik met Y. afgelopen dinsdag begonnen ben met oefenen op het potje en dat ze nu eigenlijk al helemaal zindelijk is! Op een enkele keer een ongelukje van een paar druppeltjes na... Hou ik straks mooi geld over van de Pampers om te shoppen Eerst nog maar wat ondergoed erbij, want ik had nog wel wat onderbroekjes van J. liggen die te klein waren, maar ik vind dat ze ook gewoon niet ondergoed verdient. Volgende week nog maar een keer langs de Zeeman
Nog een tip: https://scouph.com/ 65% korting, slechts 1,95 verzendkosten en gratis retourneren Voor J. voor volgend jaar setje besteld: spijkerrokje, shirt met Amerikaanse vlag en legging
@ikkie: dan ben ik de enige die ´m niet zo mooi vind, sorry. Ik hou niet van glimstoffen in verschillende kleuren. @debby arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh dat had je nou niet moeten doen.... *gaatopd´rhandenzitten* @natja: v&D is top, ik slaag er ook altijd . @mmv2m: alles op die site komt mij zo bekend voor, of het allemaal van andere merken is afgekeken vorige zomer. Dat shirtje met slipper sandaaltje, die giletjes... zo herkenbaar.WEl mooie prijsjes.
@ Jingles maakt niet uit, maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben. Ik hield hier eerst dus ook echt niet van. Vorig jaar was mijn stijl veel netter en vond ik zo'n jasje echt niet mooi. Ik merk nu dat sinds afgelopen zomer mijn stijl echt is veranderd. Ik hield eerst van Pointer, Mc Gregor enzo en van die nette stoffen colbert achtige jasjes. Ik hield toen ook niet van felle kleuren enzo.
@ikkie:herkenbaar. Als ik nu babyfoto´s van mijn zoon bekijk, zijn er echt bepaalde dingen die ik niet meer zou kopen.
nee via facebook kan je bestellen... en dan de code vermelden alle modellen en prijzen staan er nu op.
@Jingels: Het lijkt inderdaad een beetje op Scotch 'r Belle, maar dan voor veel betere prijzen! @Lynn: Ze is inderdaad nog best jong, vorige week 2 geworden, maar J. was al met 22 maanden zindelijk, dus ik wist dat het moest kunnen. Vanaf dinsdag heb ik haar zonder pamper rond laten lopen en elk half uur op het potje gezet met als beloning een haribo-beertje. Soms kwam er iets, soms niets en even later wel op de vloer, maar dat dweil ik dan op zonder er verder iets over te zeggen. Als er wel iets kwam natuurlijk heel goed prijzen! De eerste dag 4 ongelukjes en 2 keer op het potje geplast. Woensdag ging al iets beter, donderdag nog beter. Toen ben ik even weggeweest en moest ze een pamper aan, maar raakte ze helemaal in paniek toen ze daarin plaste. Vanaf gisteren geeft ze nu zelf aan dat ze moet plassen: 'Ikke hebbe poep', dan gaan we vlug naar het potje, wat gewoon middenin de kamer staat, want lang ophouden kan ze het dan nog niet. Maar ze is heel trots op zichzelf en ik natuurlijk ook op haar Oh ja, ik heb trouwens vandaag nog meer geshopt: een portable DVD-speler voor in de auto, handig voor als we op vakantie gaan en nu in de aanbieding bij de Aldi
Ik moet echt op mijn handen zitten . Vind zoveel dingen leuk, voor jongens. Wanneer komt de eerstvolgende 20% wintersale..in oktober?
Superknap van Y!!! Heerlijk geen kids meer in de luiers!! Wij zijn hier nog ver van huis met zindelijkheid, maar geven de moed niet op
hmmm bij kleertjes altijd in september toch die shopmama... en dan in weet ik het even een tijdje niet... half november 40% bij kixx meestal.
@ikkie, heel stoer jasje!! @mmv2m, wauw echt heel knap! @mirell, idd twijfel niet doen @madeliefke, ach komt vanzelf goed toch Ok heb deze schoentjes voor Fay erbij geshopt Bekijk bijlage 260064
Wonderteam, leuke schoentjes! Vervelend he die groeispurten.. Welke maat heeft F nu? MMv2m: knap zeg van Y! En knap van moeders... Hier nog niet echt mee bezig. Ze zegt wel eens 'poooeeppp' en gaat dan op de grond liggen. Dan moet ik controleren en vervolgens ligt ze in een deuk als blijkt dat er niets aan de hand is... tsss @ schoenen: ik heb mijn oog laten vallen op lage laarsjes van don't disturb. Ze zijn van suede, is dat wel handig??? En valt dit merk klein of groot?
Oja! En ik heb de kledingkast van Puck (van Madeliefke) weer leeggekocht ps: en in de 'te koop' hoek het een en ander te koop aangeboden
ben wel blij met mijn budget aankoop van vandaag! hier kan ik leuke combinaties mee maken en de rokjes.....................................4,95 per stuk