Meis volgens mij heb ik door mn afwezigheid hier gemist dat je moeder zo ziek is. Weet niet goed wat te zeggen, maar wil je heel veel sterkte wensen!
whaha leuk gezegd @zo79, nou dan denken we aan elkaar met kobalt als we iets zien @jingels, leuk shirt van hth @diadeem, leuke dingen van puck zeg! rokje van bomba is ook gaaf! @jasminum, ah gos wat sneu anders morgen even naar de huisarts voor de zekerheid. @slc, jemig dit soort situaties er dan nog bij kun je helemaal niet hebben dan
Net even geshopt. Een spijkerskinny voor Fay een paar basic shirtjes om combi's af te maken voor de winter en een groene en grijze maillot. Ook heb ik z8 in het echt gezien bij Sweigmann, maar nee ik sla over. Op internet leek het wel wat ,maar in het echt toch niet zo.
@lonneke: balen van f4f wel lekker geshopt nog Ik zie leuke kleertjes weer. Gymen: hier wel in gym kleertjes en schoentjes Ik heb ook geshopt. Ik heb dit alles voor 26 euro Uv shirt voor mijn oudste en blauwe jurk met roze riem en rode maillots Voor mij: rode jurk met stippen, zwarte ballerina's en hoedje staat zo leuk in de zomer.
vestjes en al ga ik ook zeker niet doen.. vanavond even bij hennen hema v&d geweest vestje en jasje Hema maillots h&M
broekje 3,00 nog voor vakantie bij hennes kan met rood of met blauwe top topjes had ik nog van doerak
deze vestjes vind ik helemaal gaaf op gewoon basics lekker kleurig en voor 9,95 bij Hennes.. de rose wou Amy-lynn graag(tja moet iemand de schuld geven van mijnshopaanval)
ik vind die jurk erg gaaf van jou zelf waar is die van? en jurk van je meisje ook super hoedje leuk (als ik mmaar niet op hoef maar met lang haar zeg ik SUPER