Vandaag kdv-schoenen geshopt, gaat mij iets te snel met de schoenen en ik heb maar één paar 23. Was 60% korting (laatste paar) Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.schoenenvanrein.nl/userfiles/collecties/shoesme-7/0dbe3a_WU200213-G.jpg Mimpi van limango is ook binnen (grijze bolero heb ik van mijn nichtje over kunnen nemen). Grijs is ook handig combineren in het najaar met allerlei andere kleuren.
@sandraske: grappig jurkje! hier ook limango binnen en idd ik dacht hetzelfde, perfect najaarskleurtje, met rood of roze is dat ook leuk! Met rode laarsjes, komt helemaal goed! @mm2vm: ja ik ga het niet vogende week maar de week erna doen denk ik. Dat is de week voordat we op vakantie gaan maar die week heb ik geen dingen/afspraken dus kan ik alle tijd eraan besteden!
@ikkie stoere jas ! @mmv2m goed dat Y zindelijk is! @wonderteam leuke schoentjes! @mirell leuk geshopt! Das geen geld die rokjes.. Leuke laarsjes ook Nou wat een pokkeweer! Wij gaan vanavond hapje eten met vrienden en daarna naar kermis maarreuh zal weinig kermis worden met dit weer...
Idd pokkeweer! Wij hebben zometeen een bbq, maar dat wordt binnen met de kachel aan (gelukkig is er een grote schuur)
inderdaad stof afgegeven vanmorgen, naar mijn zus gereden en gelunched daar, daarna weer terug en jurkje klaar! Ze had het patroon al wel helemaal klaar liggen..
Mmv2m, knap van je meisje zeg! Mirell, leuk geshopt, die laarsjes vind ik echt super. Waar heb je die gevonden? Sandraske, leuke dingen en snel die moeder van jou! Nou bij van der ven geen ene zak hier. Dus debby ook nog geen blazers helaas. Donderdag kom ik nog bij een ander filiaal als ik bij de vk geweest ben. Ik heb wel nog het rode stippenshirt van de hema en een rood vestje.
Oke Debby, thanks! Geen suede dus... Had al zo'n gevoel dat het niet handig zou zijn... Madeliefke: Blij mee!
sandraske leuk jurkje heeft je moeder gemaakt... ik kan ook naaien maar ik doe het nooit meer... hier vandaag schoenen voor mezelf gekocht geen idee hoe ik dr op moet lopen maar dat moet ik dan maar leren