@mirell: oh wow mooi. Ziet er goed uit hotel. Je wilt het niet geloven mijn jurk heb ik van AH voor 5 euro haha En UV shirt ook 5 euro Primark: ballerina's 3 euro, 2 rode maillots 3 euro, blauwe jurk 8 euro Kruidvat: hoedje voor 2 euro en ik heb inderdaad lang haar. Staat super bij een maxi dress en slippers
bij hennes hadden ze elke maillot 2 per maat hangen denk mooi groen en rood zijn voor mij dus.. heb nu totaal 30 maillots dus denk wel genoeg..... +2 van de shoeby morgen nog ophalen
@ Lynn, Geweldig die blauwe laarzen!!!!! Dat vind ik nou echt een wow-factor!! Ik zoek nog blauwe laarzen voor Lisa, twijfel twijfel ik wil eigenlijk geen schoenen online kopen maar deze zijn wel helemala top! Enneh D. heeft er wel genoeg zo hoor! @ Mirell, super!! Hier mag je zelf kiezen met gym, kleertjes of ondergoed. Dus Lisa draagt lekker een setje vd H&M, vind ik veel fijner dan alleen ondergoed. En ze kan het gewoon zelf dus ook niet lastig voor de juf @ Jingles, dat is ook een leuk shirt zeg van terstal. Ze zetten er echt iedere dag nieuwe dingen op zo te zien... @ Diadeem, leuk!! @ Jasminum, ach wat sneu, sterkte! @ Sweetbel, ik denk dat er ook nog veel winterjassen binnen moeten komen. Heb je je paardje al verhuisd? En jeetje wat erg zeg!! @ Wonderteam, hmmm nu toch wel benieuwd om z8 in het ehct te zien... @ Mirell, leuk!!! Enne dat ziet er niet verkeerd uit zeg!
Dames, wat is er leuk geshopt! @diadeem: ik vind die combi echt super! @slc: vreselijk als het zo gaat...echt ongelooflijk. @momo: ben benieuwd!
Ik heb deze net voor Lisa of Lot besteld. (even beide maten gedaan kan ik nog kiezen) http://img.hema.nl/products/meisjesjurk-donkerblauw-8692-30897648-big.jpg En heb deze jas van bakkaboe voor Lot meegenomen. (maar 30 euro dus makkelijk voor erbij) Bekijk bijlage 264245
@sweetlakecity, sorry ik weet niet zo goed wat er precies aan de hand is, maar ik begrijp dat het niet leuk is.. sterkte! Ik heb 3 dingen in mijn winkelwagen bij Hummbee, 3 bij kleertjes, en 2 dingen bij een andere webshop. Ga nu slapen, en als ik het morgen nog leuk vind dan bestel ik.
@Lob dank je...heb er toch maar vanaf gezien. Wilde een bengh jurkje bestellen uit de sale, maar toch maar niet.
beetje laat heb over jou heen gelezen maar heel veel plezier en wat vervelend als je bed niet lekker ligt joh!